C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de oefz dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1]XXXII Bons vins [les grands maîtres] ont, souvent embrochez, Saulces, brouestz et groz poissons, Tartes, flans, oefz fritz et pochetz, Perduz et en toutes façons. (VILLON, Test. M., 1461-1462, 39)
[2]Certainement, dist Maroie du Cendrier, j'ay souvent oy dire qu'il fault se garder de mettre oefz couver le jour devant que la lune se reface et le jour aprés qu'elle est reffaitte, car les pouchins qui en viennent ne font jamais bonne fin. (Ev. Quen. I, c.1466-1474, 110)
[3] Oultre povons, à dire voir, Assez sentir et concevoir Qu'en l'air a grant infection Et en l'eaue, sans fiction, Quant nous véons que les oyseaulx Laissent leurs oefz et niz nouveaulx, Et s'enfuyent en autre terre Pour meilleurs mansions y querre, Et quant la mer jete dehors Grant quantité de poissons mors, Mesmement poissons, bestiaulx Qui en ce sont espéciaulx; (LA HAYE, P. peste, 1426, 56)
[4] Maiz oefz frez et molletz, sans faille, Sont loables, comment qu'il aille, Priz o le vinaigre et trinchon, Tant pour povre que pour riche hom, Et faict grant mal qui lors n'abstine De toute chose lacticine, Fors de formage en fin de table, Duquel user est tolérable, Et sauf qui veult boire lait aigre, Trait du beurre poignant et maigre, Qui, par voie de médicine, Vault moult pendant ceste ruine, Et, comme en escript je le truiz, Adonc nuisent presque tous fruiz, Car le sang qui en est nourri LÉgièrement seroit pourri, S'ilz n'ont en soy stipticité Ou plaisant acétosité; (LA HAYE, P. peste, 1426, 95)

Fermer la fenêtre