C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ocis dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] Tu t'ocis, s'en ce t'embesongnes. (MACH., C. ami, 1357, 128)
[2] Et se mors me deffait, Ocis arés vo plus loyal ami. (MACH., L. dames, 1377, 80)
[3] Dont se vous ne le volés, Dame, et vous le deboutés, Legierement Porrés savoir, se je ment Qu'ocis m'arés, Se vous ne me secourés Procheinnement. (MACH., Ch. bal., 1377, 622)
[4] Li rois, Brimons et Percevaus, Li princes, sa gent et le conte, De quoy on tenoit moult grant conte, Et li mareschal en tuerent Si grant plenté et afolerent,Qu'il gisoient mors et ocis, Là cent, là mil, là vint, là sis; (MACH., P. Alex., p.1369, 75)
[5]Mais ce seroit chose trop vile à moy, qui tant me sui penez, Que je vous ay ci amenez Et s'avons heü tele honnour, à l'aïde Nostre Signour, Qu'onques chose plus honnourable N'avint à nul de nous, sans fable, Car nous les avons detranchiez, Ocis, desconfis et chaciez Maugré leur dens, dedens leur ville, Qui tant est grant, fort et nobille; (MACH., P. Alex., p.1369, 83)
[6]" Li nobles roys s'achemina, Et de chevauchier ne fina Parmi la ville, tant qu'il vint à une porte où plus de vint Estoient ocis à l'entrée. (MACH., P. Alex., p.1369, 91)
[7] tant en tue et blesse, Tant en abat, tant en pourfent, Qu'il en a ocis plus de cent. (MACH., P. Alex., p.1369, 94)
[8] Et tant d'ocis en y avoitQue nulz le nombre n'en saroit; (MACH., P. Alex., p.1369, 208)
[9] L'an mil CCCJX. et sexante, Eu temps que froide bise vente, Qui mainte fleur a decopée Par la froidure de s'espée, Et la terre est cointe et mignote, Pour ce qu'elle a sa belle cote, Qui est plus que nulle fleur blanche, Et le gresil est seur la branche, Pour la froidure de l'iver, Que li oisillon et li ver Et mainte autre beste s'enterre, L'une ès maisons, l'autre en la terre, Droit de Janvier le jour XVJe, Et environ l'eure XVe De la nuit, fu à Nicossie De sa plus procheinne lignie,Et des nobles de son païs, Li nobles roys de Chypre ocis, En sa chambres, sous sa courtine, Nuz, gisans delés la royne. (MACH., P. Alex., p.1369, 247)
[10]Là fu la traïson mortel Tout de nouvel recommencie, Traitie, jurée et plevie, Et furent trestuit d'un acort Que le landemain, sans deport, Li roys seroit ocis et mors. (MACH., P. Alex., p.1369, 263)

Fermer la fenêtre