C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ocie dans 7FMR 
9 attestations 
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[1] Car les innocens opprimoies Et les courpables delivroies, Et Dieus dit qu'on n'ocie mie L'innocent et juste de vie. (MACH., C. ami, 1357, 13)
[2] Pour ce li pri que temprement m'ocie. (MACH., L. dames, 1377, 62)
[3] Car je ne puis morir plus doucement, S'il plaist Amours, que pour amer m'ocie. (MACH., L. dames, 1377, 117)
[4] Se mes dous amis demeure Longuement ensus de mi, Je me doubt que sa demeure Ne m'ocie; (MACH., L. dames, 1377, 164)
[5] Dont je doubt que sa cruauté Ne m'ocie; (MACH., Les lays, 1377, 287)
[6] Et quant ma maladie Garie Ne sera nullement Sans vous, douce anemie, Qui lie Estes de mon tourment, à jointes mains deprie Vo cuer, puis qu'il m'oublie, Que temprement m'ocie, Car trop langui longuement. (MACH., Ch. bal., 1377, 585)
[7] Et s'il avient, en langour, Par tristour, Convendra qu'elle m'ocie, Car toute joieuse vie M'iert faillie Ne ja mais n'arai bon jour, Cuer joiant ne chiere lie, Et ma vie Sera de merencolie Et de plour. (MACH., Ch. bal., 1377, 609)
[8] Et pour ce vueil je que vous dites a vo seigneur que je lui loue que, se la mouche vient jamais asseoir sur lui et il la puet ataindre, que tantost l'ocie sanz espargnier, ne ja ne soit en doubtance pour le venin qui de lui ystra, car, puis qu'elle sera morte, ses venins n'ara pouoir de lui mal faire. (Bérinus, I, c.1350-1370, 143)
[9] car vous avez bien chiere et maintieng de preudomme, si ay grant pitié de ce qu'il convient que je t'ocie. (Bérinus, I, c.1350-1370, 287)

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