C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de occirroit dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Venoient les plus fors lui courir sus et l'abatoient, adonc celle se levoit comme enragiee et juroit par sa force qu'elle occirroit tout. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 29)
[2] Lors a Tarquins a la paour adjousté vergoigne et li a dit que, se elle ne faisoit sa volenté, il ne occirroit la pas seulement, mes en outre avecquez lié morte, il occirroit un garson delés lé : et ainsi diroit on que il l'auroit occis pour ce car il l'auroit trouvé avecquez le garson par dalés lui gisant, et que elle seroit morte en si vil adultere. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 96)
[3] Lors a Tarquins a la paour adjousté vergoigne et li a dit que, se elle ne faisoit sa volenté, il ne occirroit la pas seulement, mes en outre avecquez lié morte, il occirroit un garson delés lé : et ainsi diroit on que il l'auroit occis pour ce car il l'auroit trouvé avecquez le garson par dalés lui gisant, et que elle seroit morte en si vil adultere. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 96)
[4] Roland tenoit son espee en sa main toute traitte devant le Sarrazin, en luy disant qu'il l'occirroit s'il ne luy monstroit clerement le roy Marsurius. (BAGNYON, Hist. Charlem. K., c.1465-1470, 205)

Fermer la fenêtre