C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de occir dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Jamais tel cruauté ne face D'eulx occir, car en verité Ce seroit grant crudelité De laquelle par quelque engin Il seroit vaincus en la fin, Comme chose a Dieu desplaisant. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 77)
[2] Et en la fin, par ceste garse Fut Troye destructe et toute arse, Et les Grieux periz en la mer, Pour Paris qu'elle voult amer: Par fortune au retour perirent, Pour la crudelité qu'ilz firent De tuer, occir et ardoir. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 91)
[3] Et disoient les aucuns anciens qui ramentevoient le temps passé: " Pour tel fait ou par le samblable a eu le royaume de France moult à faire et à souffrir, car le roy de Navarre fist occir messire Charle d'Espaingne, le connestable pour le temps d'adont de France, pour laquelle occision le roy Jehan ne pot onques depuis amer le roy de Navarre et luy tolly à tout son povoir toutte sa terre de Normendie. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 2)
[4] Requis s'il fu oncques à homme tuer, murdrir ou occir, dit par son serement que nom, et que tout l'argent dessus dit par lui prins et emblé par la maniere que dit est cy-dessus, il a despendu à boire, mengier, jouer et esbatre avec les filles de vie, sanz ce qu'il jouast oncques aus dez. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 397)

Fermer la fenêtre