C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de nulles dans 7FMR 
245 attestations 
 Page /25 

[1] Pour certain nulles materieles armes ne sont si penetratives ou vertueses a rompre batailles et a donner victoires comme est la vertu d'oreison. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 167)
[2] Thamaris, qui fu de sens plaine, De grant agait se pourpensa, Car Cirus plus avant laissa Entrer es destrois des montaignes, Ains que montrast nulles enseignes De lui combatre, ne mal mettre. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 206)
[3] Les jeunes hommes de son ost, Pour soustenir les guerres, vost Establir chevaliers et faire, Mais trop lui tourne a grant contraire De ce que nulles femmes n'ont, Car croistre leur lignee moult Vouldroit et, pour ce, s'avisa De grant cautelle et avis a Pris tel, com orrés deviser : Un jeux a pris a aviser Et, en mains lieux, crier a fais Les beaulx tournois, qui seront fais A Romme, et joustes nouvelles ; (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 181)
[4] Et pour ce se doit tenir voulentiers en presence des nobles et des siens sans trop grant difficulté d'estre veuz, donner convenable audience à heures competans à ceulx qui ont à besongner à lui, ne prendre nulles manieres ne usages desconvenables et mal seans à prince, tant en mantien et contenance de corps et parolle comme en maniere et ordonnance de vivre, si que dire on ne puist de si haulte personne qu'il fust pou sage, fel, despit, blasphemeur, de laides meurs et mal ordonnées vie. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 107)
[5] Et Florus en dit: Pour ce que les folz arrogans n'ont regart à l'avantage de pacience, qui le cuer et les mouvemens du corps assouagist, de tant se demoustre il moins sage comme moins de pacience y est apperceue, car là où elle n'est, toutes vertus sont nulles. (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 30)
[6] Et de cestui sont nulles les tribulacions fors en tant que lui-meismes les se fait, si n'y a nulle pitié. (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 31)
[7] Et entre la sage doctrine Que nous avons de son sens pris, Un tel enseignement apris Y avons que les sages hommesNe devroient pour nulles sommes Daignier pechier ; (CHR. PIZ., Chem. estude P., 1402-1403, 226)
[8] Il se doit prendre à traire pierres de fondes, et par ce fu fait David roy, qui conquist Golias, et ceste maniere de combatre soloit estre en cours ancienement, et fu trouvée en une ysle de mer, où les meres ne donnoient nulles viandes à leurs enfens, jusques à ce qu'ilz eussent assené leur viande de la fonde, et ceste maniere de combatre est bonne à grever ses annemis de loins, et en plusieurs pais encore en usent. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 208)
[9] et comme Thales fust souverainement apris, il ne voult recepvoir nulles causes. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 79)
[10] dont le sage roy prudent en toutes choses, et qui avec toutes nacions et diversité de gens bien se sçavoit avoir et les honnourer selon leurs estres, considerant le bon vouloir du soubdan, qui pour ce si loins avoit envoié son message, receupt le dit chevalier et ses presens à grant honneur, et lui et ses gens moult festoia et honnoura, et son druchiman, par qui entendoit ce qu'il disoit, et mercia le soubdan, lui renvoya de beaux presens des choses de par deça, fines toiles de Rains, escarlates, dont n'ont nulles delà et grant feste en font, donna largement aux messages, s'offri à faire toutes choses loisibles qu'il pourroit pour le soubdan. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 85)

245 attestations 
 Page /25 
Fermer la fenêtre