C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de nestre dans 7FMR 
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[1] " La firent paix et acordance, Les uns aux aultres eurent paix Droit en la chambre du palais, Dont si grant contemps pouoit nestreQue plus grant ne pourroit pas estre; (DESCH., M.M., c.1385-1403, 306)
[2] Dieux vous fist a bonne heure nestre; (DESCH., M.M., c.1385-1403, 320)
[3] Si ne puet estre Que vous n'aiez aucun penser qui nestre Aucune joie face en vous, qui remestre Fait la dolour qui si vous tient a mestre, Si qu'a la fie Par souvenir avez pensée lie Qui vo dolour espart et entroublie. (MACH., J. R. Beh., c.1340, 91)
[4] Et quant elle vuet en Nature Ouvrer par especial cure, La la voit on sans nul moien, Voire, li astronomien Qui congnoissent les nacions Parmi les constellations, C'est assavoir ès enfans nestre De quel couvine il doivent estre. (MACH., J. R. Nav., 1349, 270)
[5] Mais c'est chose qui ne puet estre, Car sans mentir, Se tous ceaus que Dieus a fait nestreEstoient tout aussi grant mestre Com Seneques d'art et de lettre, Li deguerpir Ne me feroient pour morir, Car seur toutes l'aim et desir. (MACH., R. Fort., c.1341, 47)
[6]" Quant je vi que c'iert Esperence, Je pris confort et espoir en ce Plus que devant n'avoie fait, Si que mes esperis a fait Tous ensamble mis a force ay, Et lors de parler m'efforsay Et li dis de plus vive chiere: "Ma dame reverent et chiere, Digne de loange et d'onnour, Excellent en toute valour Que cuers porroit ymaginer, Yeus vëoir, oreille escouter, Main figurer, ne bouche dire, Soutils entendemens descrire, Goust savourer, ne tast sentir, Desirs, voloirs, cuers asentir, De Dieu amie et de Nature Et de toute autre creature, Exemples vrais, miroirs de joie, Estoile clere qui ravoieLes cuers desvoiez a droit port, Contredoleur, santé, deport, Retour de mort et medecine, Fleur, estoc et droite racine, Dont joie et toute douceur vient Ou vo ramembrance seurvient, Se tuit cil que Dieus a fait estre Et cil qui sont encor a nestre Estoient chascun plus soutil, Nom pas une fois, mais cent mil, En bien nombrer qu'Arismetique Et Pytagoras et Musique, Michalus et Milesius Et que li soutils Orpheüs, Et se vosissent encombrer Des biens et des douceurs nombrer, Dame, dont vous avez sans nombre, S'abaieroient il leur ombre; (MACH., R. Fort., c.1341, 83)
[7] Orpheüs qui sa harpe avoit Et qui seur tous chanter savoit Et de tous genres de musique Avoit le sens et la pratique Et en fu plus souverein mestre Qu'homme né ne qui fust a nestre, Sa harpe acorda sans delay Et joua son dolereus lay Et chanta de vois douce et seinne, De si grant melodie pleinne, Qu'a sa vois, qu'a ses instrumens, Fist cesser d'enfer les tourmens; (MACH., C. ami, 1357, 82)
[8] Et quant dou quart de vostre amour puis estre Mis hors d'enfer en paradis terrestre, Se je ne l'ay, y ne me porroit nestre Doleur ne peinne Qui tant me fust oublique ne senestre, Car ce seroit pour l'onneur et le mestre Perdre dou tout, et la joie celestre Et la mondainne. (MACH., F. am., c.1361, 154)
[9] Nulle si plaisant ne puet nestre; (MACH., Les lays, 1377, 436)
[10]Chier filz, qui establiz les loys, Qui de grace tant me donnas, Que de moy ta mére ordenas, Non pas conme mére conmune, Mais mére et vierge fui par une Voie qui fu dessus nature, En tant que de ta creature Tu daignas nestre en humain corps, Filz, entens cy a mes recors: Ne me soiez durs ny estouz, Tu qui debonnaire es a touz; (Mir. ev. arced., c.1341, 132)

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