C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de natifz dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] Pierre de Bauffremont, chevalier, seigneur deCharny, de Molinot et de Montfort, luy treziesme de chevaliers et escuyers, natifz ou subjectz de la duchié et conté de Bourgoingne, nobles hommes de quatre lignées, et sans vilain reproche, font assavoir à tous nobles hommes, excepté ceulx du royaulme de France et des pays et subjectz du duc de Bourgoingne, qu'ilz tiendront un pas six sepmaines durant, l'an mil quatre cens cinquante trois, en la charme de Marcennay près de Dijon, pour faire armes à tous nobles hommes des condictions dessusdictes, soubz le jugement du duc de Bourgoingne; (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 284)
[2]» L'admiral respond : «Ma fille, ilz sont natifz de France, lesqueulx m'ont dit paroulles de grant importance, playnes de reprouches, et m'ont offendu grandement, plus que je ne vous saroye dire. (BAGNYON, Hist. Charlem. K., c.1465-1470, 93)
[3] Ce royaulme cy d'Armenye avoit esté peu de temps au paravant acquis par deux jeunes princes, freres natifz de Armenye la majeur, l'un nommé Robin et l'autre Leon. (S185, 451)

Fermer la fenêtre