C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mouillier dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] Par beauté de mainte mouillier Sont pluseurs mors et esbahis, Povres, maleureus et hais, Reprouchés, destruis et desers: Il vauldroit mieulx vivre es desers Qu'avoir tel vie, et rungier herbes. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 198)
[2] car je ne voy pere, Fil, ne fille, ne suer, ne frere, Mere, marrastre, ne cousine, Tante, oncle, voisin, ne voisine, Mari, mouillier, amy, n'amie Que li uns l'autre ne cunchie; (MACH., J. R. Nav., 1349, 139)
[3] Dydo, roïne de Cartage, Ot si grant dueil et si grant rage Pour l'amour qu'elle ot a Enée Qui li avoit sa foy donnée Qu'a mouillier l'aroit et a femme; (MACH., J. R. Nav., 1349, 209)
[4]Le .XIXe. chappitre Qui veult nourrir et eslever petis chiens sans gaires croistre, il doit au matin laver ses mains en largement eaue et d'icelle mouillier le pain qu'on donne aux chiens, et de celle eaue a boire, et pour vray jamais plus ne croisteront neiz que les mains qui d'icelle sont laveez. (Ev. Quen. I, c.1466-1474, 104)
[5] Pourquoy je doubte moult, se ilz scevent que tu soies ma mouillier, que ilz ne me occisent pour toy avoir. (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 58)
[6] Et avec ce elle delaissa a la priere et pour l'amour son mary le nom de mouillier ou femme, qui est le plus prouchain en affinité, en amour et dilection; (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 62)
[7] Le second signe en vérité De future mortalité Si est quant l'air, moult pur de soy, Appert souvent, contre sa loy, Caligineux, obscur et trouble, Pour la vapeur espesse et double Qui est en lui multipliée,Dont sa nature est variée Et fait semblant de faire pluye Sans riens mouillier ne plouver mie, Et le Soleil, qui tousdiz luit, Faisant au Monde grant déduit, Comme dolent de ceste chose, Son corps monstrer ne peut ou n'ose. (LA HAYE, P. peste, 1426, 52)

Fermer la fenêtre