C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de moiien dans 7FMR 
38 attestations 
 Page /4 

[1] Et se porterent si bien li trettié par le moiien Jaquemon d'Artevelle, qui i rendi grant painne et qui haioit le conte, que chil de Gaind generaument s'acorderent a ce que, se li rois d'Engleterre passoit la mer et voloit prendre son chemin parmi le pais de Flandres, fust a gens d'armes ou sans gens d'armes, lors deniers paians de toutes coses desquelles on lor feroit aministration, il trouveroient le pais ouvert. (FROISS., Chron. D., p.1400, 262)
[2] Si avons regardé et avisé un moiien trop grant. (FROISS., Chron. D., p.1400, 339)
[3]Le duc de Normendie estans et sejournans en la chité de Cambrai, il fu priiés moult doucement de l'evesque dou lieu et des Cambrisiens que il vosist entendre a che que il vosist tant faire, fust par siege ou par autre moiien, que li chastiaus de Thun l'Evesque, liquel li Hainnuier tenoient et avoient emblet, fust raquis, car il lor estoit trop proçains et ja li compagnon qui l'avoient en garde lor avoit fait moult de destourbiers. (FROISS., Chron. D., p.1400, 394)
[4] On en fu sus le point, mais li dus de Braibant, qui cousins germains estoit dou roi d'Engleterre, et qui la estoit moult poissanment venus, acompagniés de barons et de chevaliers de son pais et des conmunautés, des honmes de Brousselles, de Malignes et de Louvaing, brisoit et brisa toutdis couvertement la bataille, avoecques un grant moiien qui la estoit pour tretiier paix, trieuwes ou respit: madame Jehane de Valois qui contese avoit esté de Hainnau, etqui serour germainne estoit dou roi Phelippe et dou conte Carle d'Alençon, et qui avoit la son fil, le conte de Hainnau. (FROISS., Chron. D., p.1400, 454)
[5] Par le moiien de ceuls qui adrechierent as besongnes, avoecques les paroles etpriieres de celle bonne dame, madame Jehane de Valois, se ouvrirent et avancierent li trettié. (FROISS., Chron. D., p.1400, 456)
[6] Si n'estoient pas bien aseguré, mais grandement il se contentoient de monsigneur Carle de Blois, et veoient bien que en li il avoient un bon moiien. trettié. (FROISS., Chron. D., p.1400, 551)
[7] mais il les trouvoient si durs et sihausters et si mal entendans a lors remonstrances et volentés que il n'i veoient moiien ne conclusion. (FROISS., Chron. D., p.1400, 591)
[8] Ensi se departi cete grande assamblee par le moiien des deus cardinauls desus nonmés. (FROISS., Chron. D., p.1400, 592)
[9] Et passerent .XII. honmes notables oultre en Engleterre, et fissant tant,parmi un bon moiien que il trouverent ou consel dou roi, que li rois s'apaisa et mist enoubli d'Artevelle, car il fu ensi dit au roi: " Sire, vous n'avés que faire de gerriier pour ce d'Artevelle. (FROISS., Chron. D., p.1400, 640)
[10] Par le moiien de ce conte de Blois et aultres chevaliers qui s'en ensonniierent, li sires de Fagnuelles etli sires de Barbençon et li sires de Senselles et messires Wallerans de Lini plus que nuls, li rois Phelippes de France fist traitiier deviers mesire Jehan de Hainnau pour li tourner françois. (FROISS., Chron. D., p.1400, 645)

38 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre