C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mitiguer dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1]), comme les tribulacions de ce monde en maintes choses soient à passer tant dures, souvent avient et à pluseurs personnes que à pou plus doulce est mort, est bon d'aviser se aucunement pourroit estre trouvée medicine par quelque voye pour le mal de tribulacion mitiguer et assouagier, dont, sans issir du propos cy devant promis de toy assigner et rendre assez raisons de reconfort, ay, ma dame, pour l'amour de toy, tant cerchié es sains livres que trouvée ay la benoite huile qui les douleurs d'aversité puet garir et saner, de laquelle apres les medecins de noz ames, qui la nous ont escripte, te diray la recepte et ses proprietez. (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 28)
[2] Le roy voyant du Sainct Pere l'erreur, Il assembla son conseil bel et bien, Et pour ung peu mitiguer sa fureur, Dessus ce cas se conseilla tres bien. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 231)
[3]Il me fault ung bon cop donner Pour luy mitiguer la doleur. (Pass. Auv., 1477, 101)
[4]Augmoins pour resjoïr voz seurs Et nous donner esperance grant, Mitiguer deussiés voz doleurs, Veu que sussiter doit briefment. sa fureur, Dessus ce cas se conseilla tres bien. (Pass. Auv., 1477, 255)
[5] Nonobstant que digne ne soye de mitiguer mon frere, toutesfois je le reconcilieray si je puis. (S182, 112)

Fermer la fenêtre