C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mistes dans 7FMR 
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[1] Et la tierce science enseigne Que la verité on atteigne Ou faigne attaindre par fallace De parolle, qui entrelasse Raison sophiste, si c'om preuve Estre voir ce que l'en contreuve, Par raisons faulses et sophistes Et de vraye apparence, mistes. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 129)
[2] Et se aucuns disoient que des delectacions les unessont non mistes, simples et pures et les autres mistes oumeslees, et la cause ou raison dessus dite n'est pas aentendre des delectacions non mistes, mais de mistes. (ORESME, E.A., c.1370, 500)
[3] Et se aucuns disoient que des delectacions les unessont non mistes, simples et pures et les autres mistes oumeslees, et la cause ou raison dessus dite n'est pas aentendre des delectacions non mistes, mais de mistes. (ORESME, E.A., c.1370, 500)
[4] Et se aucuns disoient que des delectacions les unessont non mistes, simples et pures et les autres mistes oumeslees, et la cause ou raison dessus dite n'est pas aentendre des delectacions non mistes, mais de mistes. (ORESME, E.A., c.1370, 500)
[5] Et se aucuns disoient que des delectacions les unessont non mistes, simples et pures et les autres mistes oumeslees, et la cause ou raison dessus dite n'est pas aentendre des delectacions non mistes, mais de mistes. (ORESME, E.A., c.1370, 500)
[6] Car aussi come les mistions des saveurs et des autres chosessont variees et indeterminees, semblablement est il des delectacionqui les ensivent et qui pour ce sont appelees mistes. (ORESME, E.A.C., c.1370, 500)
[7] J'ay memoire que l'evesque de Clermont a l'issue de Paris fut prins par ung seigneur de ce royaume pour avoir argent, mais vous mesmes en personne vous mistes en chemin et le delivrastes. (JUV. URS., Verba, 1452, 353)
[8] Et sur ce vous me mistes jour a huy, sy sui venue par devers vous toute garnie de prouver par bonne gent qu'il est ainsi que je dy". (Bérinus, I, c.1350-1370, 84)
[9] Puis par vous amys vous fustez mys ou saint sepulcre, et le tier jour aprés, vous resuscitates la vie et descendites és enfers et mistes hors Adam et Eve et tous ceulx qui estoient dignes d'avoir paradis. (BAGNYON, Hist. Charlem. K., c.1465-1470, 51)

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