C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de miserelle dans 7FMR 
9 attestations 
 Page /1 

[1] Et les fault tremper de .X. a .XII. jours (et lesquelles deviennent comme noires) et que au macher vous n'y puissiez assavourer aucun amertume, et puis les mectre boulir une onde en eaue doulce par l'espace de dire une miserelle, ou tant comme vous verrez qu'il appartendra a ce qu'elles ne soient trop dures ne trop moles. (Ménagier Paris B.F., c.1392-1394, 267)
[2] fu attainte et fait venir en jugement sur les quarreaux dudit Chastellet Agnès, femme Jehan Poulain, prisonniere detenue oudit Chastellet, pour souspeçon d'avoir prins etenvelopé un charbon ardant en un drappel linge, et icelli mis et porté en la maison Jehan Miserelle, demourant en la ville de Gif, et en icelle bouté le feu, telement que a pou que ladite maison n'a esté arse, et y fu le feu jusques au feste d'icelle maison. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 61)
[3] Et après plusieurs variacions et denegacions par elle faites sur ladite accusacion, congneut et confessa que il est verité que, mardi derrenierement passé, environ heure de vespres, elle qui parle seant à l'uys de son hostel et saisant sa besongne, vit passer au devant d'elle le dessus dit Jehan Miserelle, son voisin, lequel Miserelle ne la salua aucunement; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 62)
[4] Et après plusieurs variacions et denegacions par elle faites sur ladite accusacion, congneut et confessa que il est verité que, mardi derrenierement passé, environ heure de vespres, elle qui parle seant à l'uys de son hostel et saisant sa besongne, vit passer au devant d'elle le dessus dit Jehan Miserelle, son voisin, lequel Miserelle ne la salua aucunement; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 62)
[5] et pour ce que elle qui parle pensa que [icelli] Miserelle eust hayne aucune à elle depposant, ala par devers lui et lui dist: Miserelle, pourquoy ne daigniez-vous parler à moy? (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 62)
[6] et pour ce que elle qui parle pensa que [icelli] Miserelle eust hayne aucune à elle depposant, ala par devers lui et lui dist: Miserelle, pourquoy ne daigniez-vous parler à moy? (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 62)
[7] à laquelle deposant icelli Miserelle respondi: Je n'ay que faire, que respondre ne que parler à vous. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 62)
[8] Ouyela responce duquel Miserelle, elle qui parle, comme de ce courroucée, lui dist ces mos: Je veuil bien que vous sachiez que puisque vous estes mal de moy, vous ne le serez pas pour neant et sanz cause. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 62)
[9] Et lors elle, par temptacion de l'ennemi, et comme desesperée, entra en sa maison, ala à son feu, et illec print un gros charbon ardant, lequel elle qui parle mist et envelopa en un drappel linge au mieulx que elle pot, print icelli entre ses mains, et, en cest estat, issy hors de sondit hostel, et ledit drappelet ainsy lié, et ouquel ledit charbon ardant estoit, elle qui parle bouta soubz la couverture de chaume et entre deux ais de la maison dudit Miserelle, au costé et lé de devers la demeure d'elle qui parle; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 63)

Fermer la fenêtre