C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mignot dans 7FMR 
9 attestations 
 Page /1 

[1] Et certes la char ainsi nourrie ressemble le cheval, lequel quant son maistre a bien tasché a l'engraissier, il est si dru et si mignot que quant il s'en cuide aidier il ne le puet tenir, et le meine malgré qu'il en ait les voyes qui lui sont prejudiciables, et a la fin, par son regibement et par ses saulz, lui rompt le col : tout ainsi tue l'ame et les vertus le cors trop souef nourri et engraissié de viandes lecharresses. (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 18)
[2]Et des autres adversitez dont tu te plains, ressembles l'enfant trop mignot qui se deult du petit coup de la verge que son pere lui donne, et ne scet congnoistre le bien qu'il lui fait. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 118)
[3] Si revenray a mon propos, Car ceste gent dont ci propos Furent moult joint et moult poli, Gent, cointe, faitis et joli, Si espincié, si crespelet, Si bien pingné, si blondelet, Si tressaillant, si trés mignot,Si estroit chaucié au lignot, Si virolé, si envoisié, Qu'il avoient non Frere aisié, Et sambloit, ce me dit l'acteur, Que de la boite a l'enchanteur Fussent sailli, quant il venoient En chambres ou dames estoient. (MACH., D. Lyon, 1342, 202)
[4] Par ce mignot que veez cy J'entens que mal estes contens, Et que par moy servir aussiVous avez perdu vostre temps. (Sots gard., a.1488, 110)
[5] Vous me semblez ung dorelot, Sade, faictis, propre et mignot, Ung droit petit dimenchereau. (Copp. lard., a.1488, 163)
[6] Robë a la façon qui court Et cornette de camelot, Je suis en point et bien mignot, Hault et droit, et de beau corsaige. (P. Jouh. D.R., a.1488, 18)
[7] Ce jour, par appoinctement de la Court fait en la presence de maistre Regnault Rabay, conseiller du Roy nostre Sire et executeur du testament de feu messire Guillaume de Dormans, jadiz arcevesque de Sens, de maistre Herbert Camus, procureur de messire Guy Gourle, chevalier, et de madame d'Orgemont, de maistre Jehan de Warry, procureur de maistre Denis de Paillart et de maistre Jehan du Bois, procureur de messire Phelippe de Poictiers et de sa femme, et par commandement fait à moy Jehan Milet, notaire du Roy nostre Sire, cinq seaulx et un signet qui furent jadiz au feu evesque de Beauvais, nommé de Dormans, pesans un marc sept onces et demie, estans en une bourse et IIJ seaulx qui furent audit feu arcevesque, pesans un marc IIJ onces V esterlins, estans en un coffret de cuir fermant seellé du signet de feu messire Pierre d'Orgemont, jadis evesque de Paris, ont esté cassez par Jehan Mignot, orfevre sur le Pont à Paris, prisié le marc six frans IIIJ solz parisis, tout baillié par moy Milet audit Rabay. (BAYE, I, 1400-1410, 325)
[8] Oste icelle de eage mignot des enfans. (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 362)

Fermer la fenêtre