C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mieulz dans 7FMR 
218 attestations 
 Page /22 

[1] Et diroit Chascun que mieulz ameroit Mort que douleurs telles. (CHART., L. Plais., c.1412, 152)
[2] " Ainsi mon cuer se guermentoit De la grant douleur qu'il sentoit En ce plaisant lieu solitaire, Ou un doulz ventelet ventoit, Si sery que on ne le sentoit Fors que l'erbete mieulz en flaire. (CHART., L. Dames, 1416, 202)
[3] Je fusse mieulz tout mort cent fois contre une Que de vivre si doulereusement. (CHART., R. Bal., c.1410-1425, 390)
[4] " Or regardons se debvons bien Dieu doubter, quant celluy payen Creignoit tant courroucier ses dieux, Si devons Dieu craindre encor mieulz ! (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 221)
[5] [ Aymes ]-tu mieulz estre essillié Qu'à ton prince faire accordance? (CHR. PIZ., J. d'Arc, 1429, 38)
[6] Et tout premierement pour ce que estat de majesté royale et de seigneurie est eslevé sur tous estaz mondains, et que il est de neccessité que ceulx et celles, tant femmes comme hommes que Dieux a establiz es haulz sieges de poissance et dominacion soient mieulz moriginéz que aultre gent afin que la reputacion d'eulx en soit plus venerable et que ilz puissent estre a leurs subgiéz et a ceulz qui les frequentent et hantent si comme mirouer et exemple de toutes bonnes meurs, s'adrecera nostre leçon premierement a ycelles, c'est assavoir aux roynes, princepces et haultes dames ; (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 9)
[7] et que les mauvais soient haïs et abhominez devant Dieu et au monde est escript de Denis le Tyrant, regnant en Cecile, tant oultrecuidiez et plein de perversité que ses subgiez mieulz voulsissent sa mort que vie. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 78)
[8] Ainsi le veritable preux, loial, preudomme, non obstant sceust bien la cruaulté de ses annemis, et qu'ilz le feroient mourir, ama mieulz s'aler mettre en leurs mains et laissier ses amis que fraindre sa foy, verité et loiaulté. et dominacion soient mieulz moriginéz que aultre gent afin que la reputacion d'eulx en soit plus venerable et que ilz puissent estre a leurs subgiéz et a ceulz qui les frequentent et hantent si comme mirouer et exemple de toutes bonnes meurs, s'adrecera nostre leçon premierement a ycelles, c'est assavoir aux roynes, princepces et haultes dames ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 89)
[9] Nonobstant que Romulus, qui fonda Romme, comme il establisist plusieurs nobles ordennances, fist eslire entre mille de ses gens d'armes, un, le meilleur, et tous ceulz, qui furent ainsi esleus et trouvez les meilleurs entre mille, il leur donna l'ordre, que nous disons de chevalerie, et les appella milites, qui est à dire, les meilleurs d'un millier, et ceulz, qui ainsi pevent estre esleus et esprovez bons, au jour d'ui, selon l'ordre de Romulus, doivent mieulz estre nommez milites que chevaliers, dont, pour la notte de ceste sentence, bien devroient à present estre esleus ceulz, à qui on concede cellui dit ordre, trouvé par si grant eslection et espreuve. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 116)
[10] Son conseil sage, sain et proffitable en touz cas a ce reaume adverti et advisié de toutes choses au mieulz qui estoient à faire, et le contraire du bien du reaume et de la chose publique à son povoir eschevé. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 149)

218 attestations 
 Page /22 
Fermer la fenêtre