C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mieulx dans 7FMR 
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[1] Si est force de dire que ceulx sont desnaturez, qui au commun besoing et pour le salut de leur païz et seigneurie n'efforcent leur povoir, et mieulx veulent soy laisser perdre avecques la chose publique que pour icelle soy exposer a peril. (CHART., Q. inv., 1422, 11)
[2] Tout est proye ce que le glaive ou l'espee ne defend, ne je n'ay autre esperance en ma vie sinon par desespoir laissier mon estat pour faire comme ceulx qui ma despoille enrichit, qui mieulx ayment la proye que l'onneur de la guerre. (CHART., Q. inv., 1422, 20)
[3] Je doy bien estre tenu pour excusé et delaissié pour si chetif que je suis, sansadjouster a ma misere blasme ou reproche, car douleur et mesaise me chacent a la mort si durement que je seiche sur le pié sans attente de mieulx, ne je ne scay plus sinon maudire qui ce me fait, plaignant ma grant douleur dont Dieu par sa pitié me vueille gectier et mectre briefment hors de ceste langoureuse vie, puis que desormais n'y puis demourer fors en orphanté. (CHART., Q. inv., 1422, 24)
[4] Et puis que parler en fault si avant et que tu me donnes reprouche de lascheté, je te ose dire que ton enfermeté et petite constance est grant cause que mieulx ne se fait, car en plusieurs lieux, non pas en tous, qui ne se donroit aussi grant garde de toy que des ennemis, ta folie et petite foy feroit de haulx dommaiges que tu mesmes et autres acheteroies puis asprès. (CHART., Q. inv., 1422, 28)
[5] mais, a bien enquerir, il sera trouvé que gens de peuple et de bas estat, qui se mettent sus soubz le nom d'armes, sont coulpables de ces horribles excez, et naist d'entre ceulx du peuple le mal qui sur le peuple redonde, par quoy toute la charge n'en doit pas estre sur les nobles hommes, qui mieulx amassent vivre sur le leur, en leurs maisons, comme seigneurs, que estre hebergez a regret et comme hostes en autruy dangier. (CHART., Q. inv., 1422, 33)
[6] Et se nous passons ceste sans avoir congnoissance de Dieu, en plus grande pourrons nous entrer qui mieulx nous apprendra a congnoistre ce que Dieu peut et ce que nous valons. (CHART., Q. inv., 1422, 45)
[7] quantune dame de haulte renommee vint a l'encontre de ses enfans qui d'une bataille s'enfuyoient et pour confundre leur vituperable honte et lacheté laissa la commune vergoigne feminine, car elle se descouvry par devant en leur disant, puis que fouir vouloient, qu'ilz rentrassent ou ventre qui les avoit portez et que autre lieu n'avoit pour les sauver, comme s'elle voulsist dire que mieulx leur vaulsist n'avoir oncques esté nez que estre yssuz de son ventre au reprouche d'eulx et de leur lignee. (CHART., Q. inv., 1422, 60)
[8] Ainsi endurent Leurs pensees tant comme elles leur durent, Et desirent ce qu'oncques ne voulurent Et deviennent tous autres qu'ilz ne furent Pour cuider plaire: Cil qui jangloit veult songier et soy taire, Et le songeart du joyeux contrefaire, Et si cuide chascun d'eulx le mieulx faire. (CHART., D. Fort., 1412-1413, 159)
[9] Et s'ainsi est qu'il la rencontre ou treuve En aucuns lieux Et el lui rit de la bouche ou des yeulx, Il est ravy trop plus hault qu'es tiers cieulx Et prent pour soy tousjours la chose au mieulx; (CHART., D. Fort., 1412-1413, 163)
[10] Et se tient cointe Et des prouchains de sa dame s'acointe, Ne de meschans n'a vouloir d'estre acointe, Mais en doulceur tost adresse et appointe Du tout son fait, Et hait vergoigne et tout villain meffait Et lait parler qui son parleur deffait: Il change meurs et en mieulx se parfait. (CHART., D. Fort., 1412-1413, 163)

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