C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de miel dans 7FMR 
84 attestations 
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[1] Et puis que Dieu et Nature vous ont creez plus parfaiz des autres choses qui ont ames, ne soiez pas plus desordonnez que les mendres besteletes, ne plus negligens ou mains enclinez a vostre commune salvation,utilité et defense, que sont les mouchetes a miel, que chascune en leur essaim gardent leurs offices et leurs ordres et mectent leur vie pour deffendre et entretenir leur assemblee et leur petite pollice et pour garder la seigneurie de leur roy qui regne entre elles soubz une petite ruche, que moult de foiz, quant il est navrez en leurs batailles, contre une autre compaignie d'autres mouchetes, elles portent et soustiennent a leurs eles et se laissent mourir pour luy maintenir sa seigneurie et sa vie. (CHART., Q. inv., 1422, 64)
[2] Et la mousche de ce bien les ressemble, Qui porte miel et aguillon ensemble. (CHART., D. Fort., 1412-1413, 166)
[3] Lasniers, autouers, esmerillons Vy, et mousches aux aguillons, Qui de miel nouveaulx paveillons Firent es arbres par mesure. (CHART., L. Dames, 1416, 200)
[4] Amours refourme Ses servans par semblable fourme De la mousche qui le miel fourme En un creux d'un chesne ou d'un ourme. (CHART., L. Dames, 1416, 255)
[5] La embuschiee Est la grant doulceur et muchiee, Du doulz miel estroit enruchiee, Maiz a dangier est desbuschiee Pour les destroiz Et la force des lieux estroiz. (CHART., L. Dames, 1416, 255)
[6] Et s'escueillir Se vient aucun du miel cueillir, La mousche le vient accueillir Si que retraire ou recueillir Ne s'en pourra, Car la mousche vers lui courra, Dont l'aguillon lui demourra, De quoy garde ne se dourra. (CHART., L. Dames, 1416, 255)
[7] Car en la joye de paradis advenir ne promist il aultre chose fors charnelz delitz et concupiscence de corps et des yeulx, boire, menger delicativement, et cohabiter avecquez belles femmes, abandonnez richesses, vaisseaux et rivieres de lait et de miel, et toutes aultres mondaines delices,qui sont contraires a l'estat de perfection et de gloire, et communes aux hommes et aux pourceaux; (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 120)
[8] Doncques, dist il, comme eloquence bien ordonné soit si comme fluence de miel et sang du corps du parlant. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 169)
[9] Et tout ainsi com miel les mouches Poursiwent, et les loups farouches La charoigne que aiment forment, Et les fremis grain de froument : Tout ainsi les hommes poursuiwent Les riches et par tout les siwent Pour leurs richeces, non pour eulx. (CHR. PIZ., Chem. estude P., 1402-1403, 200)
[10] De cellui meismes excercite De doulceur Seneque recite Ou dit livre tout ensiwant, Et par exemple met avant Des mouches a miel, qui si felles De leur nature sont que elles Laissent l'aguillon en la plaie Ou la pointure l'omme plaie ; (CHR. PIZ., Chem. estude P., 1402-1403, 241)

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