C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de meult dans 7FMR 
9 attestations 
 Page /1 

[1] Qui te meult a fayre a Dieu tant de injure comme de voulloir destruire par desesperance son oeuvre qu'il a fait pour esperer en lui? (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 97)
[2] Sans Dieu, la chose est incurable, Mais, pour pitié qui me meult ad ce, Priere a luy medecinable Je feray dedens ceste place. (LA VIGNE, S.M., 1496, 491)
[3] Parquoy incontinent que les nouvelles en vindrent au camp du roy, il se meult tout incontinent ung merveilleux alarme, voire tellement que tout le monde se mist en armes pour les aller rescourre. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 307)
[4] Et oultre je dy et vueil encoires, sus le fourme et setille des confirmacions, que se ma fille a hoir ou hoirs de honnouré et prince le conte Regnault de Guerles, et ma fille voist à trespassement, que pour quelconque mariage que le conte Regnault face secondement, on ne puist tollir, eslongier, oster ne desheriter l'oir ou les hoirs qui de ma fille seront yssus et venus, fors tant que je vueil bien que, sa plaisance et voulenté y soit le meult à remarier pour tant que on doit douer sa femme, la seconde femme il pourra douer des hiretaiges, terres acquises oultre la rieviere de Muese, marchissans à l'eveschié de Liege et à la duchié de Brabant sans en riens chargier la principale seignourie de Guerles. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 150)
[5] [Aux] trois palais de mon orbe royal Me fault dresser cinq tables non mesmes Sur quoy mettray, par mon art desloyal, Pour le disner venimeux riagal, Poison, venim et la saulce de mesmes [Composee] de fiel et de coesmes De vieulx serpens, qu'ay nourris soirs et mains Car Dieu me meult par [figures] regdesmes . (Cene dieux, c.1492, 107)
[6] C'est contre stillë et droicture, J'en appelle pour abreger Devant celluy qui peult juger De toutes choses comme il veult, Affin de eviter le danger Que vostre sentence me meult. (Cene dieux, c.1492, 138)
[7] Je ne scay qui les meult ce faire S'i ne tendent a moy deffaire ; (RÉGN., F.A., 1432-c.1465, 83)
[8] Et ce qui le meult plus à ce faire fut pour la treve qu'il avoit avec le roy, esperant que par la fin d'icelle il tumberoit en queque bon appoinctement. [Composee] de fiel et de coesmes De vieulx serpens, qu'ay nourris soirs et mains Car Dieu me meult par [figures] regdesmes . (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 359)
[9] Mais pour ce que la question seulle de nostre guerre meult pour ladicte duchié de Lucembourg, je seray contant, Dieu en ayde, de bailler toutes les villes, les chasteaulx et les forts que je tiens en ma main, tant de la duchié de Lucembourg comme de la conté de Cheny, ès mains de l'Empereur, et que pareillement les ducz de Zasses ou leur lieutenant mettent ès mains de l'Empereur ce qu'ilz tiennent et possessent esdictes duchié et conté, et que, en tel jour qui sera prins par les ducz de Zasses, nous nous trouvions en telle place qu'ilz choisiront audit pays, et que lors par l'espée et par la bataille, avec la permission de Dieu, soit congnu le droit d'ung chascun, et que le victorieulx demeure possesseur; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 26)
[10] Laquelle, si elle se meult de sa propre quarré noire là où premierement elle fut colloquée, plus ne peult proceder que de celle quarré dedans une seulle quarré, voire par les coups soit enprocedant ou retournant, soit en prenant ou en estant prinse. (S182, 415)

Fermer la fenêtre