C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de metant dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] à ce propos donne exemple la sainte Escripture du temps que Nabugodonozor, soy veant en sa cité de Babiloine exaucié et eslevé sur tous princes, metant en oubli la fragilité et povreté humaine, se leva en tel orgueil et arogance que il se reputacomme per à Dieu ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 75)
[2] Apres il traite de la possibilité et de l'impossibilité de puissance passive en metant et ostant une objection contre ce que dit est. (ORESME, C.M., c.1377, 194)
[3] Et pour ce, le juge tempte a faire equalité en ostant de la partie ou est le gaaing, et metant vers la partie ou est le damage. (ORESME, E.A., c.1370, 289)
[4] Mais, afin que nul n'ensuive des ore en avant Brutus en metant le peuple par devant l'amour de ses propres enfans, il dist: " Pour noient envieillera qui avra plus chier les vices de ses enfans que le salut du peuple ". (FOUL., Policrat., IV, 1372, 80)
[5] Et après ce que ledit maistre eust proposé XIJ raisons de la negligence dudit Benedic à l'union poursuir et avoir, et du mal et vice desdictes bulles excommunicatoires, en metant consequenterVJ conclusions, a esté requiz par l'Université que lesdictes bulles fussent dessirées. (BAYE, I, 1400-1410, 232)
[6] A conseiller le défaut obtenu ceans pour le procureur du Roy contre le duc de Lorreinne, qui ceans avoit esté adjorné à comparoir en personne, sur pluseurs rebellions, inobeyssances, contemps de justice et des arrests de ceans, pilleries, murtres, larrecins et pluseurs autres crimes et malefices fais contre le Roynostre Sire et sa souverainneté, dont est ledit duc vassal et homme lige, et contre les habitans de la ville de Nuefchastel qui sont subgiez du Roy et de sa conté de Champaigne en ressort et souverainneté, comme apparoit par très grosses informations sur ce faictes et fais notoires et autrement deument, tout veu et consideré : A esté advisé et conseillié que, quant au defaut, sera adjorné ledit duc et seroit procedé contre lui à autres defaus, selon le stile de ceans en cas criminelx, et quant à la provision des prisonniers seroit procedé de fait contre le duc en metant et tenant ses terres tenues soubz le Roy en la main du Roy ou autrement, se bon sembloit au Roy et aux seigneurs de son sang, aux quelx en seroit parlé, jusques à ce que les bourgois de Neufchastel, que tenoit ledit duc prisonniers, averoit delivré. (BAYE, I, 1400-1410, 320)
[7] Et lors, sanz plus dire, il prist son espee en metant la pointe devers lui et s'appuia desus telement qu'il se tua en disant qu'il avoit plus chier mourir que rompre justice sanz punicion. (7007, 354)
[8] Et voiant que c'estoit un homme en habit de femme le fist a mort condempner en lui metant sus le pechié indicible, et finablement fut a mort condempnéz. (7007, 373)
[9] Et en ce disant, print icellui chappel, lequel elle mist et assist sur les coiffe et envelope de la teste d'icelle Agnesot, et, en le metant sur icelle teste, dist IIJ fois la patrenostre et IIJ fois l' AveMaria , et seignoit icellui chappel de sa main, en faisant croix par-dessus ou nom du Pere, ou nom du Fil et du Saint-Esperit; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 329)
[10] Puis prendrez ce qui sera distillé et la mectrez en ung nouveau alembich pour le distiler bien proprement par baing par quatre fois, metant tousjours les fecez à part, tant que vostre eau qui sera distillee soit tres claire et luisante en blancheur comme de perles orientales, de laquelle userez comme ensuit : Mectez les perles qui soient bien claire, mais tant menues que vouldrez au fond d'une petite cucurbite. (S184, 155)

Fermer la fenêtre