C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de messre dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1] Orest il vray que ung chevalier d'Arragon nommé messre. François de Surienne dit l'Arragonnois, tenant le parti des Anglois, portant l'ordre du roy d'Angleterre, son conseillier et chambellan, et lequel messre. François a tousjours esté vostre ennemi et vous a fait et porté forte guerre tant par eschellement que aultrement en toutes manieres que il a peu durant les treves, a esté ou fait verdoier la place de Fougieres et trouvé pragtique ou moyen de l'avoir et prendre, non obstant icelles treves; (JUV. URS., Verba, 1452, 231)
[2] Orest il vray que ung chevalier d'Arragon nommé messre. François de Surienne dit l'Arragonnois, tenant le parti des Anglois, portant l'ordre du roy d'Angleterre, son conseillier et chambellan, et lequel messre. François a tousjours esté vostre ennemi et vous a fait et porté forte guerre tant par eschellement que aultrement en toutes manieres que il a peu durant les treves, a esté ou fait verdoier la place de Fougieres et trouvé pragtique ou moyen de l'avoir et prendre, non obstant icelles treves; (JUV. URS., Verba, 1452, 231)
[3] et ainsi ledit messre. François, asseuré de leur voulenté, fist ladicte entreprinse et print Fougieres et y entrerent luy et ses gens, et pareillement roberent la ville et lesbonnes gens de la ville misrent a finance, lesquelz estoient vrais subgés de vous et de monsr. de Brethaigne, en enfraingnant et rompant lesdictes treves. (JUV. URS., Verba, 1452, 232)
[4] lesquelz n'en tindrent compte mais, qui plus est, envoierent ung cappitaine pour aider et secourir et conforter ledit messre. François et garder la place, carledit messre. François leur avoit mandé que il n'avoit pas assez gens, tant pour faire guerre que pour la deffense de ladicte place. (JUV. URS., Verba, 1452, 232)
[5] lesquelz n'en tindrent compte mais, qui plus est, envoierent ung cappitaine pour aider et secourir et conforter ledit messre. François et garder la place, carledit messre. François leur avoit mandé que il n'avoit pas assez gens, tant pour faire guerre que pour la deffense de ladicte place. (JUV. URS., Verba, 1452, 232)
[6] Et qui plus est, monsr. l'evesque de Mydoine, estant a Chartres, qui estoit envoyé de par nostre saint pere pour le fait de la Pragmatique sanction, et par vostre ordonnance les prelats, arcevesques, evesques, abbés, chappitres et universités de vostre royaume et du Dauphiné, ou procureurs pour eulx pour la cause dessusdicte, et y estoit, ledit messre. François l'Arragonnois envoya par escript toute la forme et maniere comme il avoit fait toute ladicte entreprinse, en soy excusant, veule temps des treves, et en chargeant vos ennemis fort, et maintenant que c'estoit par l'ordonnance de vostre adversaire d'Angleterre et de son Conseil, et pour la mauvaistié en effect et la faulte qu'ilz luy avoient fait faire il avoit intencion de renvoyer l'ordre d'Angleterre,c'est assavoir la Jartiere. (JUV. URS., Verba, 1452, 233)
[7] Et n'est doubte, tout consideré, que vos ennemis ontfait et fait faire mauvaisement et contre leur honneur de faire ce qu'ilz firent faire par ledit messre. François en prenant ladicte place de Fougieres. (JUV. URS., Verba, 1452, 233)

Fermer la fenêtre