C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de messires dans 7FMR 
589 attestations 
 Page /59 

[1] Les autres chevetains principaulx estans continuellement sur les champs, estoient du sang royal le conte d'Alençon, le conte de Perche son frere, le marechal de [Sain Cire qui puis fut connestable, le marechal de] Blannule, le seigneur de Cliçon, le seigneur de Coucy, le begue de Vilaines, le seigneur de Montfort, le seigneur de Montauban, cellui de Roye, Monseigneur Guy de Rochefort, Messires Olivier de Mauny, Messieurs Jacques Daulphin, maistre des arbalastiers, le seigneur de Bueil, le seigneur d'Asseynes de Gales tant qu'il vesqui, le poursuivant d'Amours, messire Omenion de Pommiers, et autres barons, chevaliers, et nobles hommes vaillans et preux dont je n'ay congnoissance, et plusieurs capitaines estrangiers à grant foison, car n'est mie doubte que de toutes bonnes gens s'estoient le sage roy si bien pourveuz que riens n'y convenoit, tant de gent de trait comme de tout autre estorement de guerre. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 112)
[2] Et ce pendent que le porteur de cestes sera en Court de Romme, s'il vous plaist, poursuivréz mon cas, affin que, a son retour et repassant par Flourence, par lui m'en puisséz faire sçavoir toutes nouvelles telles que j'espere, et que messires de la justice m'en feront faire la raison par vostre bonne ayde etconduicte, et aussi consideré l'evident tort et villain tour que m'ont fait lesdictz freres. (0304, 171)
[3] Il ot jadis un roy en France, Homs vaillans et de grant puissance, Et fu messires sains Loys, Qui ne fu prenans ne loys, Mais vesqui adès justement Et en son secret saintement, Dont par justification Avec saintification Fu il si bien justifiés Qu'en gloire en est saintefiez. feront faire la raison par vostre bonne ayde etconduicte, et aussi consideré l'evident tort et villain tour que m'ont fait lesdictz freres. (MACH., D. Aler., a.1349, 311)
[4] Messires Briemons de la Vote Estoit là com chastiaus sus mote; (MACH., P. Alex., p.1369, 73)
[5] Si que très bien les sermonna Et moustré en son sermon a Comment messires saint Thomas De bien faire onques ne fu las,Mais fu en Ynde la majour, Pour l'amour de Nostre Signour, Et y mourut piteusement Pour bien faire et non autrement. (MACH., P. Alex., p.1369, 106)
[6] Et s'estoit jour et nuit o ly Messires Simons Thynoly, Et maint autre de son païs, Dont il n'estoit mie haïs. (MACH., P. Alex., p.1369, 138)
[7] Et messires Robers li Rous, Uns bons chevaliers; (MACH., P. Alex., p.1369, 138)
[8]Après messires Jehans Pastés, Uns chevaliers qui s'est hastés D'entrer en la maison d'onneur; (MACH., P. Alex., p.1369, 139)
[9]Ne jà ne vous en mentyray, Eins les nommeray tout premiers, Et puis apres les escuiers: Messires Foulquaus d'Achiach, Qui n'est pas long de Berjerach, Dont longuement me suis teüs Estoit là, et fu esleüs De tous à porter la baniere De Nostre Dame toute entiere. (MACH., P. Alex., p.1369, 140)
[10] Là fu li sires de Clervaus, Messires Guillaumes de Saus, Messire Oisellet dou Fay, Messire Jaque de Mailly, Et le signeur de Nantoullet Qui est cointe et appertelet; (MACH., P. Alex., p.1369, 140)

589 attestations 
 Page /59 
Fermer la fenêtre