C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de meis dans 7FMR 
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[1] Non erat extremos Basilica experta labores, Nec patribus jam nota meis fatalia Regem Cum primum me dira suis Fortuna flagellis Solvit et insolito clauserunt Numina tapho. (LA VIGNE, Compl. roy Bazoche M.R., 1501, 412)
[2] dabo tela relictis Et divina meis sociabo fulmina telis. (LA VIGNE, Compl. roy Bazoche M.R., 1501, 412)
[3] Transite ad me, omnes qui concupiscitis me, Et generacionibus meis implemini. (Mir. abbeesse, 1340, 61)
[4] Conment seigneur en esperit L'appelle dont David qui dit: Dixit Dominus Domino meo: Sede a dextris meis, donnec ponam inimicos tuos scabellum pedum tuorum? (Mir. nat. N.S.J.C., c.1343, 240)
[5]Vray Dieu, pére qui es sanz fin Et aussi sanz conmencement, Qui separas le firmament Et de la terre et de la mer, Qui tant volz homme humain amer Que le feis a ta samblance Et li donnas avoir puissance Et seigneurie en cestui monde Sur toute rien qui y habonde Et le meis en si noble estre Conme est le paradis terrestre, Duquel lieu il fu hors chacié Aussitost conme il ot pechié, Et nient moins tu l'amas tant, sire, Qu'en l'estroit secré du consire Divin fu fermé et escript Que Dieu seroit et homme et Crist Et homme Crist et Dieu seroit Qui le meffait amenderoit Que pour pomme avoit fait jadis, Par quoy il avroit paradis; (Mir. mère pape, c.1355, 375)
[6] et in electis meis mitte radices: et met et envoie tes racines en mes esleuz, quant aux vierges. (Mir. st Panth., 1364, 309)
[7] Qui homme a ton semblant feis, Et en paradis le meis Terreste, ou pouoit a delivre, Sanz mort, en santé touz jours vivre, Mais de ce lieu, pour son meffait, Fu chacié et mis hors de fait; (Mir. fille roy Hongrie, c.1371, 17)
[8] Tu te meis en grant peril. (Mir. fille roy Hongrie, c.1371, 85)
[9] Vray Dieu, qui es en trinité Une essance, une deité, Qui homme a ton semblant feis Et en paradis le meis Terreste, ou pouoit a delivre, En santé, sanz mort touzjours vivre, Mais de ce lieu pour son meffait Fut chacié et mis hors de fait, Et après pour li pardonner Son meffait voulz ton filz donner, Lequel de nostre humanité Voult par ardeur de charité Sa haulte deité couvrir Pour nous des cieulx l'entrée ouvrir, Sire Diex, si conme c'est voir, Vueilles de nous pitié avoir, Qui ci sommes en desconfort Et en adversité si fort Que nous ne savons ou aler, Ne ne trouvons a qui parler, Ne n'avons de quoy nous repaistre. (Mir. fille roy, c.1379, 52)
[10] Nisi tantum humanitatis et benivolentie quantum accuitatis ingenii atque leporis tibi inesse animadverterem, clarissime vir ac nostratum eloquentissime, non auderem tuam quam tum privatis negociis tum publicis ad tocius inclite excelseque domus burgondie decus et gloriam assidue intentam atque occupatam claritudinem esse cognosco hiis meis impolitis epistolis tuas aures lautissimas offendere, meamque tibi nesciciam detegere. (5425, 99)

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