C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mectoye dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Et, pour plus l'asseürer, luy diz que cecy procedoit des Anglois, et puis le feïz manger avec moi, où n'estions que nous deux et ung serviteur, et petit à petit le mectoye en ce qu'il avoit affaire. (COMM., II, 1489-1491, 42)
[2] -- Par Dieu, fait l'autre, quant vous oïstes parler de tel et de moy, de ce que vous savez que mon mary me mist assus, dont je me deffendi bien, Dieu mercy, il fut plus de trois mois qu'il ne pouoit menger ne dormir, et quant il estoit couchié, il se tournoit si souvent et s'estortoit et supiroit tourjours, et, par mon ame, je m'en rioye en moy mesmes entre les draps et mectoye le drap en ma bouche. (Quinze joies mar. R., c.1390-1410, 108)
[3]» Olivier respond : «Roy payen, je ne sauroye dire que tu ne me presentes service et bonté, mais pour la valleur de dix mille marcs d'or je ne le feroye non pour morir, car se j'avoye moyen toy mon espee par ta courtoisie, se il advenoit que tu fusses dessoubz ma puissance et tu me demandoyes amytié et se je te mectoye a mort, ce seroit vilté a moy et reprouché. (BAGNYON, Hist. Charlem. K., c.1465-1470, 58)

Fermer la fenêtre