C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mante dans 7FMR 
45 attestations 
 Page /5 

[1] Je croy n'a tel dessoubz le ciel, Car, de cy au Mont Saint Michiel Et de Genays jusques a Mante, N'a religion, a m'entente, Que de jour en jour ne desrobe. (Mir. Rob. Dyable, c.1375, 15)
[2] De l'autre costé de la rivière du Pau, devers les Alemaignes, auprès la duchéde Millen est le païs du marquis de Mante, le païs de Bresse, et celui de Braguemas, qui sont bons païs et fertilz de blez, de vins, de chars, de poissons. (6204, 59)
[3]A Pierre Bonvoisin, qui lors estoit viconte de Monstivilliers et de Grainville pour Monseigneur, lequel estoit allé au dit lieu de Grainville par mandement de Guillaume Dourden, bailli de Constantin,faire la recepte de la dicte viconté, tenant fermement bonne paix entre les roys nosseigneurs, auquel lieu de Grainville le dit Bonvoisin fut prins prisonnier des genz du sire de Betencourt, lendemain que la ville de Mante fut prinse, qui fu le IXe jour d'avril CCC LXIIII, et perdi sez chevaulx et touz ses biens et LXIV frans et demi qu'il avoit receuz au dit lieu de Grainville des revenues de la viconté; (6205, 322)
[4] c'est assavoir, les seigneurs qui sont à Vernueil se trairoient à Vernon qui seroit mis en la main du roy de Sicile par bonne seureté de le rendre l'assemblée passée, et mesdis seigneurs de Berry et de Bourgoigne se trairoient à Mante et lors adviseroient place moyenne pour eulx assembler, et s'il sembloit expedient, que le roy de Sicile seul assemblast premierement devers nosdis seigneurs audit lieu de Mante, l'en a assez senti que par ce ne demourra pas si grant bien. LXIV frans et demi qu'il avoit receuz au dit lieu de Grainville des revenues de la viconté; (BAYE, II, 1411-1417, 120)
[5] c'est assavoir, les seigneurs qui sont à Vernueil se trairoient à Vernon qui seroit mis en la main du roy de Sicile par bonne seureté de le rendre l'assemblée passée, et mesdis seigneurs de Berry et de Bourgoigne se trairoient à Mante et lors adviseroient place moyenne pour eulx assembler, et s'il sembloit expedient, que le roy de Sicile seul assemblast premierement devers nosdis seigneurs audit lieu de Mante, l'en a assez senti que par ce ne demourra pas si grant bien. LXIV frans et demi qu'il avoit receuz au dit lieu de Grainville des revenues de la viconté; (BAYE, II, 1411-1417, 120)
[6] Vindrent nouvelles de la redicion faicte au roy d'Angleterre de la ville de Mante et que les Anglois estoient à siege devant Pontoise, et passoient ou vouloient passer la riviere d'Oyse pour assieger ladicte ville de Pontoise de toutes pars, et, pour ce, monseigneur le Chancelier fist assembler les presidens et conseilliers des trois Chambres de Parlement, le prevost des marchans, pour avoir advis et deliberacion sur ce qu'estoit à faire, principalment pour la defense, tuicion et conservacion de ce royaume, et mesmement de la ville de Paris. (FAUQ., I, 1417-1420, 252)
[7] Et disoit on que il faisoit passer son ost et autres gens d'armes en grant nombre à Mante et à Meurlenc, en la compaignie d'un sien frere et du roy d'Escoce, en intencion de faire guerre aux gens du Dauphin de Viennois, qui tenoient, si comme on disoit, siege contre la ville de Chartres, lesquelz nouvellement par siege et puissance d'armes estoient entrez en la ville de Galardon,et par traictié en la ville [de] Nogent-le-Roy. (FAUQ., II, 1421-1430, 19)
[8] Ce jour, Edouard Makwille, escuier, a esté receu en l'office de bailli de Mante et de Meullent et a fait le serement acoustumé. (FAUQ., II, 1421-1430, 143)
[9] Et le mecredi, troizieme jour de decembre, ledit premier president, en la presence des autres presidens et conseilliers de la Court assemblez en la Chambre de Parlement, fist sa relacion comment lui et autres en sa compaignie, par l'ordenance de la Court, avoient signifié au Chancelier ladicte deliberacion, ainsi que avoit été advisé par la Court, et comment le Chancelier avoit sur ce respondu en effect qu'il feroit savoir ladicte deliberacion au duc de Bedford, regent, estant lors en la ville de Mante. (FAUQ., III, 1431-1435, 79)
[10] Et, entre les autres choses, y fut amené de la ville de Mante deux chevaulx chargez de pastez d'anguilles de gort, qui furent vendus devant le Chastellet de Paris, en la place à la Volaille. compaignie, par l'ordenance de la Court, avoient signifié au Chancelier ladicte deliberacion, ainsi que avoit été advisé par la Court, et comment le Chancelier avoit sur ce respondu en effect qu'il feroit savoir ladicte deliberacion au duc de Bedford, regent, estant lors en la ville de Mante. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 94)

45 attestations 
 Page /5 
Fermer la fenêtre