C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mans dans 7FMR 
93 attestations 
 Page /10 

[1] Et luy fit le pape deux cardinaulx: le general qui jà estoit evesque de Sainct-Malo (et a esté souvent appellé general), et fist ung evesque du Mans, de la maison de Sainct-Pol, qui estoit de par deça. (COMM., III, 1495-1498, 90)
[2] et fissent lor mandement a estre a Chartres etatendre l'un l'autre en la chité del Mans ou d'Angiers. ), et fist ung evesque du Mans, de la maison de Sainct-Pol, qui estoit de par deça. (FROISS., Chron. D., p.1400, 491)
[3] Et en alerent les uns apriés les aultres et si se asamblerent lagrignour partie en la chité du Mans et la environ; (FROISS., Chron. D., p.1400, 492)
[4] Li dus Jehans de Normendie, de bonne volenté, obei a l'ordenance dou roi son pere, et fist son mandement partout le roiaulme de France a estre a tel jour qui nonmés estoit a Angiers etau Mans; (FROISS., Chron. D., p.1400, 581)
[5] et tout s'avaloient sus les basses marces viers le Mans et viers Angiers. (FROISS., Chron. D., p.1400, 581)
[6] Et tout ce estoit verités, car li mandemens qui fais avoit esté dou roi de France a estre en la chité dou Mans eten la chité d'Angiers s'estoient tenu; (FROISS., Chron. D., p.1400, 588)
[7] et passa parmy Chartres et Le Mans et parmy le bon pays du Mainne, et vint à Angiers, et là trouva-il la royne de Napples qui femme avoit esté au duc d'Angou, qui s'estoit en son temps escript roy de Napples et de Jherusalem, duc de Puille et de Calabre et conte de Prouvence, et ses deux biaulx filz delez luy, Loys et Charle. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 233)
[8] Dy li que j'ay veu du ciel Que Guillaume de Poitiers conte A au cuer de ses meffaiz honte, Si qu'a li vient querre conseil, Et que je li mans que je vueil Qu'il soit a mercy receuz Et de reméde pourveuz Hastivement. Jherusalem, duc de Puille et de Calabre et conte de Prouvence, et ses deux biaulx filz delez luy, Loys et Charle. (Mir. st Guill., c.1347, 24)
[9] Et n'oblie pas a lui dire Conment ton frére grief martire En ce lieu la a receu Et reçoit, tu l'as bien veu, Et que je li mans qu'il ne laisse Pour riens que demain une messe Ne chante pour li solempnelle Et que par ce de la cruelle Peine ou il est sera hors mis Et venra s'ame en paradis. (Mir. prev., 1352, 265)
[10] Qu'a moy viegnent tost, ce leur mans Et les em pri. En ce lieu la a receu Et reçoit, tu l'as bien veu, Et que je li mans qu'il ne laisse Pour riens que demain une messe Ne chante pour li solempnelle Et que par ce de la cruelle Peine ou il est sera hors mis Et venra s'ame en paradis. (Mir. st Panth., 1364, 345)

93 attestations 
 Page /10 
Fermer la fenêtre