C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mandoit dans 7FMR 
79 attestations 
 Page /8 

[1] Thideüs, plain de courtoisie, Salue le roy haultement Et tous les barons ensement De par Polinicés, son frere, Qui lui mandoit et a sa mere Et a tous les barons du regne " Qu'il est raison que sa foix regne ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 303)
[2]» Nostre roy, encore le feist-il envis, mandoit les plus riches de ses citoyens et subgiez et adonc tres debonnairement les requeroit de prest raisonnable, par si que il les assignoit de paiement sus ses receptes et revenues cleres et bien venans jusques à ffin de paye ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 70)
[3] le recteur, les maistres et les clers solempnelz, dont y a maint, mandoit souvent pour ouir la dottrine de leur science, usoit de leurs conseilz de ce qui apertenoità l'esperituaulté, moult les honnoroit et portoit en toutes choses, tenoit benivolens et en paix ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 46)
[4] encore lui dist que le roy li avoit enchargié d'aler jusques en Avignon devers le pape, pour le benefice, de quoy il lui avoit prié, si lui mandoit le roy que à ces enseignes il seellast sa lettre, et que il fust mis en saisine du dit office. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 54)
[5] Quant vint au partir, le filz demanda au pere se il li vouloit aucunes choses charger en France, dont, entre les autres choses, lui chargia que au changeur dessus dit, lequel comme à son ami avoit chargié diverses choses de ses besoignes, deist certaines choses, qu'il lui mandoit. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 71)
[6] D'autresaussi y avoit, et aussi le premier chambelan du roy, messire Burel de La Riviere, beau chevalier, et qui certes tres gracieusement, largement et joyeusement sçavoit accueillir ceulz que le roy vouloit festoier, faire liement et à grant honneur les messages que le roy mandoit par lui à yceuz estrangiers, les aler souvent veoir et viseter en leurs logis, leur dire de gracieux et beaulx moz et que le roy les saluoit et leur mandoit qu'ilz feissent bonne chiere, n'espargnassent riens, et toutes telz gracieuses paroles ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 87)
[7] D'autresaussi y avoit, et aussi le premier chambelan du roy, messire Burel de La Riviere, beau chevalier, et qui certes tres gracieusement, largement et joyeusement sçavoit accueillir ceulz que le roy vouloit festoier, faire liement et à grant honneur les messages que le roy mandoit par lui à yceuz estrangiers, les aler souvent veoir et viseter en leurs logis, leur dire de gracieux et beaulx moz et que le roy les saluoit et leur mandoit qu'ilz feissent bonne chiere, n'espargnassent riens, et toutes telz gracieuses paroles ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 87)
[8] si envoya messages notables, prelaz, barons, chevaliers et clers, les uns en Alemaigne, les autres en Hongrie, et ainsi en plusieurs pais, pour segnefier aux princes, prelaz et divers pais comment lui bien et justement infourmé de la verité s'estoit declairié pour pape Climent, et leur mandoit que, pour l'onneur de Dieu et de sainte Eglise, ainsi voussissent faire, affin que toute crestienté fust soubz un vicaire de Jhesu-Crist ; (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 148)
[9] et croy que le duc de Bretaigne mandoit tout cecy en faveur dudict duc de Guyenne et pour le mieulx faire joindre à ce mariaige. (COMM., I, 1489-1491, 183)
[10] Et quant ses gens estoient revenuz, mandoit quelque chose au roy de quoy il pensoit qu'il seroit bien ayse et lui faisoit sçavoir quelques occasions et aussi l'occasion pour quoy il disoit y avoir envoyé, et pensoit entretenir le roy par ce moyen. (COMM., II, 1489-1491, 24)

79 attestations 
 Page /8 
Fermer la fenêtre