C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mandera dans 7FMR 
9 attestations 
 Page /1 

[1] Quant li sains peres a veü, Essaié, tempté et sceü Que li bons roys qui tant valoit Nul acort faire ne voloit, Il a dit qu'il le mandera Et de la pais le priera, Et qu'à ce vuet mettre grant peinne. (MACH., P. Alex., p.1369, 236)
[2] à tant de là se departirent, Si ordenerent et deïrent Que la chose en ce point demeure, Tant que li papes verra l'eure Et le temps qu'il les mandera, Et la pais d'eaus pronuncera. (MACH., P. Alex., p.1369, 240)
[3] Et si dist a soy mesmes que Dieu les a la envoiez, de sa benigne grace, pour secourir le roy et pour essaucier saincte crestienté, et qu'il le mandera au roy par un messaige. (ARRAS, c.1392-1393, 93)
[4] Charles de Breuvers, qui ou lieu de messire Anguerran de Marcognet avoit esté receu par provision et quousque bailli de Meleun, pourveu qu'il comparroit à ces jours en personne ceans pour respondre à ce que l'en voudroit demander, est comparu et a requiz estre receu simplement et absolument, si lui a la Courtrespondu qu'elle ne lui demende rien, et qu'il s'en voist, et se aucune chose aucun ly welt demander, la Court le mandera. (BAYE, II, 1411-1417, 44)

Fermer la fenêtre