C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de manday dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] Quant je congneü cela, il me sembla bien qu'il n'y avoit point de peril, et le manday au roy, lequel vint incontinent à la porte, bien accompaigné. (COMM., II, 1489-1491, 58)
[2] Et pour ce que je savoyequ'il estoit serviteur dudict Regné et pour luy faire plaisir, je manday incontinant qu'on le laissast aller, nonobstant que ung homme m'estoit venu dire que il avoit envoyé devers monseigneur de La Tremoille pour luy offrir de le mectre de nuyt dedans la place. (0304, 119)
[3] Je manday a celluy qui avoit esté cause de mon aller audict Beau Reguart que, sans estre seur de veoir le roy, je n'yrois point volentiers. (0304, 290)
[4]Et pour quoy dont, quant vous oïstes Nos chevaus passer et hennir, Et si ne deingnastes venir, Jusqu'a tant que je vous manday Einsi com je le commanday? (MACH., J. R. Nav., 1349, 164)
[5] Quant li roys, qui estoit assiz en son lit, les ot bien regardez, si leur dist: "Seigneur, bien voirs est que je vous manday. (Bérinus, I, c.1350-1370, 135)
[6] Mais de mon costé, à fin de luy oster l'occasion d'en faire autant une autre fois, ou à moy, ou à un autre des nostres : joint que telles risées ne sont pas fort plaisantes, non seulement je luy manday que je n'avois que faire de luy, et que je ne voulois point de pere qui m'esprouvast avec une espée au poing, mais aussi le lendemain, entrant en la maison où il estoit, à fin de luy faire trouver meilleur, et luy monstrer que tel jeu me desplaisoit, je donnay des petits cousteaux et des haims à pescher aux autres tout aupres de luy qui n'eut rien. (S746, 467)

Fermer la fenêtre