C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de loys dans 7FMR 
1 attestations 
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[1] Qui sera cellui qui me puist mectre avant ung hault honneur rendu pour vertueux service ne une seule correction pour deliz infiniz commiz en chief contre toute ordonnance d'armes et au revers des loys et coustumes des preux et des vaillans? (CHART., Q. inv., 1422, 59)
[2] Car l'art de l'engin humain ensuyt nature en ses oeuvres, maiz l'art divin dont tu es instrument la precede et tient serve et subjecte, et luy mue ses riglez et ses loys par espirituel povoir, qui est par dessus lez mettez de sa commission; (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 33)
[3] vous mettés loys transitoires au monde, et sa loy perpetuelle les deslie, et lie voz puissances. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 41)
[4] Et d'autre part lez haulx hommes qui premier establirent principaultés et firent lez loys par qui le monde est gouverné furent ensemble princes et clers savans, puissans conseilliers,executeurs des loys par leur sens, et conservateurs d'icellez par leur povoir vigoreux. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 73)
[5] Et d'autre part lez haulx hommes qui premier establirent principaultés et firent lez loys par qui le monde est gouverné furent ensemble princes et clers savans, puissans conseilliers,executeurs des loys par leur sens, et conservateurs d'icellez par leur povoir vigoreux. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 73)
[6] Quant Ligurgus et Phoroneus ou temps dez Grecs, et depuis Justinien et lez aultres empereurs romains ourent establi lez loys, ilz reserverent aux princes le povoir de les interpreter et soustenir. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 74)
[7] mais le prince est la loy vive, l'ame et l'esprit des loys, qui leur donne povoir et vertu, et par son sens et adrecement lez vivifie. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 74)
[8] Et puis que es loys et escriptures est la prudence et le sens humain, indigne chose est que celuy demeure non sachant, qui est la vie des loys et l'adrecement du sçavoir du monde. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 74)
[9] Et puis que es loys et escriptures est la prudence et le sens humain, indigne chose est que celuy demeure non sachant, qui est la vie des loys et l'adrecement du sçavoir du monde. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 74)
[10] Or est depuis Dieu devenu homme, et par communication de deité a humaine nature nous a faitz parçonniers des conseilz divins, et descouvers lez secretz de paradis, qui furent muciez et celez aux cultiveurs des aultres loys. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 99)

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