C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de louoient dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] là estoient les femmes d'estat de Paris mandées, dancié et chanté et fait joyeuse chiere y avoit pour l'onneur et la reverence du roy, tant que tous estrangiers du roy et de lui se louoient. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., II, 1404, 89)
[2] et eulx deux furent cause de ladite emprise, dont peu de gens les louoient et plusieurs les blasmoient: car toutes choses necessaires à une si grand emprise failloient. (COMM., III, 1495-1498, 3)
[3]David, avec maint qui chantoient Qui de joye s'esjouissoient Pour les martirs es cieulx lassus Qui avoient vaincu ça jus Le diable, la char et le monde Et qui s'en venoient si monde Comme l'enfant de nouvel né A lieu qui leur fut ordonné, Feroit sa harpe par doulz sons Et acordoit avec les tons Des chantans tant qu'en leur martire En louoient Dieu, nostre sire, Les sains que l'en martirioit, Qui vindrent en paradis droit, Ou ilz orent par leur victoire La digne couronne de gloire. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 254)
[4] Tant compta Achars d'un et d'el qu'il fu prisez et honnorez de tous les barons, et Aigres le bon chevalier si fu maudit et diffamé de chascun pour la mauvaistié que Achars en avoit fait entendant, et se moquoient tous de la lacheté qu'ilz cuidoient en lui et louoient le traïtour grandement et beneïssoient l'eure que tel chevalier fut engendré. (Bérinus, I, c.1350-1370, 333)
[5] Dont au jour des Rains des palmes ou de Pasques flories, comme on list ou .XIXe. chapitre des Euvangiles saint Mahieu, quant tous les juifz blaphemoient Nostre Seigneur, les enfans le louoient. (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 173)

Fermer la fenêtre