C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de longhement dans 7FMR 
21 attestations 
 Page /3 

[1] et furent menez à Gand où ilz furent longhement prisonniers. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 5)
[2] et la bataille gaignie par le vaillant Frederick, il fut sy bien pensé, mediciné, que en brief temps il fut gary, et regna depuis si longhement que par vraye succession il futseigneur et archiduc d'Austrice, et d'icelluy Frederick vous estes, par succession succedant, venu et yssu. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 24)
[3] Lesquelz royaumes ont esté longhement detenus, contre droit, par ce puissant Roy Mathias, filz du blanc [chevalier] de la Valaquie, à present attitulé Roy dudit royaume de Hongherie, et dont plus à plain, à la croissance de voz jours, serez amplement informez pour poursuyr vostre droit. et yssu. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 27)
[4] La beste laissa la prise de l'enfant qu'elle avoit meurdri, et courut sus audit chevalier, et dura la bataille entre eux deux moult longhement, et tant aida Dieu au chevalier qu'il couppa la beste par le milieu de son espée. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 29)
[5] Et dura ce nom d'Allobrogienslonghement, comme il est assez sçeu tant par les cronicques rommaines comme par les istoires de Belges, et durant le regne de la grant cyté de Bavais et jusques à ce que les Rommains, qui moult de terres et de seigneuries mirent en leur subjection et soubz leur puissance, traveillerent à guerroyer les Germains. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 44)
[6] Et tant et si longhement que le maistre y met ses mains et qu'il le visite,il va droit et tient mesure sans empescement. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 51)
[7] Le Roy Clovis de France eut une gherre contre les Alemans qui dura moult longhement et tant qu'ilz furent moult traveilliez de guerroyer d'une part et d'aultre. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 55)
[8] Celluy Phelippe de France fut longhement appelé Phelippe sans Terre, pour ce qu'il estoit le dernier des quattre filz que le Roy Jehan de France avoit, et depuis fut duc de Touraine et fut nommé Phelippe le Hardy, par la bouche du Roy d'Angleterre, son ennemy, pour trois actes qu'il fist, si honnestes et si hardis qu'il merita d'avoir nom ou sournom non pas de hardy prince seulement, mais de hardy chevalier. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 58)
[9] Et trouverez qu'il fut gentilhomme, filz, frere et oncle de Roy de France, luy vivant, car le Roy Jehan de France, son pere, vescut assez longhement de son temps. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 64)
[10] Et sy vesqui ledit Phelippe sy longhement qu'il vit regner assez longhement Charles VIe de ce nom, Roy de France, fils de Charles le Quint et nepveu dudit Phelippe, vostre bysayeul. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 64)

21 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre