C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de lo dans 7FMR 
170 attestations 
 Page /18 

[1] Et les XIJ escus, vous les emploiez en un pourpoint de damas ou de satin cramoisy, et deux paires de fines chausses, les unes de fine escarlacte et les autres de fine brunecte de Saint Lo, qui seront toutes brodees du long et par dehors des couleurs et devise que la boursse est. (LA SALE, J.S., 1456, 50)
[2]" -- "Ma dame," dist il, "ces chausses d'escallate et unes autres de fine brunecte de Saint Lo me ont cousté deux escuz a Jehan de Busse, et la brodure de ces chausses m'a cousté a François de Nantes autres deux escus. (LA SALE, J.S., 1456, 57)
[3]" -- "Or ça, mon ami, je veul que vous aiez deux autres robes, dont l'une sera de fine brunecte de Saint Lo, qui sera fourree de martres,et l'autre sera d'un fin gris de Monstierviller, qui sera doublé d'un fin blanchet, pour vestir a tous les jours fors quant vous chevaucherez aprés monseigneur le roy, et si avrez deux chapperons, l'un d'escarlacte, l'autre noir, et si avrez encores un pourpoint de satin bleu, et deux autres paires de fines chausses, couvrechiez, chemises, soulers, patins et autres choses necessaires, aussi que vous jouez et esbatez de foiz a foiz a la paume, avoir des ars, des fleiches, qui sont jeux honnestes et dont les corps par raison en vaillent mieulz. (LA SALE, J.S., 1456, 58)
[4] Si vous lo que vous tant faciez Que ce jugement effaciez, Et que briefment le rapellez. (MACH., J. R. Nav., 1349, 172)
[5] Je le lo einsi et conseil. (MACH., J. R. Nav., 1349, 204)
[6] Si que je vous lo et conseil Que plus ne parlez sans conseil; (MACH., J. R. Nav., 1349, 245)
[7] Et pour ce je vous lo, Guillaume, Que cils debas soit en deport; (MACH., J. R. Nav., 1349, 251)
[8] S'alez, s'il vous plaist, a conseil, Je le lo einsi et conseil, Et vous consilliez tout a trait. (MACH., J. R. Nav., 1349, 253)
[9] "Amours, je te lo et graci Cent mille fois et remerci, Quant mon cuer qu'avoies nerci, Tourblé, desteint et obscurcy et en ton Martire adurci, Par ta puissance As amé et vues amer si Que de ta douceur adouci Et de ta clarté esclarci L'as et fait dous son amer si Que desirer me fais merci En esperence. (MACH., R. Fort., c.1341, 118)
[10] Si que je vous lo moult et pris, Quant tant valour avez et pris, Cuer loial, volenté seüre, Vray desir et pensée pure, Et quant vo dame avez servi Si que vous avez desservi La grace d'estre receüs Et mis avec les esleüs Qui de loyauté sont paré Et de fausseté separé. (MACH., D. Lyon, 1342, 222)

170 attestations 
 Page /18 
Fermer la fenêtre