C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de lessoient dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] Sy leur sembloit que ceulx qui se occioient par magnanimité vivoient par louenge es memoires dez hommez et es lectures des hystoires, et lessoient aux autres exemples de fort courage et mespris de la mort. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 99)
[2] T. Et pour ce, l'en doit blasmer les Pitagoriens qui parloient seulement de destre et de senestre et lessoient les autres plus principalz; (ORESME, C.M., c.1377, 312)
[3] (7.7) Mes quant il lez emmenoit aucunes des vaches du farat commenchierent a mugir par le desir de celles que elles lessoient, et celles de la caverne leur commenchierent a respondre, si que la voiz fit Herculez retorner en arriere. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 12)
[4] et le commandement que je me dis avoir fait ne fut pas commandement, encés fu cautele et simulation de commandement, afin que les courages de vous, ignoranz et non savans que les Albains vous lessoient, ne furent par paour destornés de la bataille, et aussi afin que les anemis cuidans et cremans estre circunvenus et souspris par derriere par effroy et par paour s'en peussent foïr. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 48)
[5] Ilecquez oissiés plains et pleurs et soupirs de ceus qui s'en aloient, desquelz ne pooit l'un l'autre conforter, et expecialment homes et fames ploroient tendrement quant il passoient par delés les temples et il lesveoient pris et occupés par les gens d'armes, car lors leur sembloit que leur dieux estoient pris et que il les lessoient prisonniers et chetis. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 50)
[6] Ens es branches de cellui arbre pendent bien mil testes ou plus, et toutes sont de bonne gent qui ont esté encoulpé par borderie et faulseté, ainsi comme on a fait toy, et ont esté mis a mort villainement et sanz raison, par quoy il est avenu par pluseurs foiz que, quant ilz estoient arresté et il veoient se merveilleux arbre, il estoient si esperdu que tuit lessoient leur avoir et s'en fuioient par jour et par nuit pour doubte de la mort. (Bérinus, I, c.1350-1370, 69)

Fermer la fenêtre