C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de lautre dans 7FMR 
9 attestations 
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[1] Le premiere chose estdoctrine, la seconde est saincte meditacion, la tierce est oroison, la quarte est operacion, sensuit la cinquiesme chose qui est contemplacion en laquelle aussi comme on fruit des quatre precedentes on gouste en ceste mortelle vie quel louyer ou guerdon on aura en lautre des operacions meritoires esquelles on sest excercite par deca, duquel louyer parle dauid le prophette disant en louant les iugemens et commandemens de dieu desquels il dit: In custodiendis illis retribucio multa. (CIB., p.1451, 176)
[2] Or entens bien comment tu congnoistras lune de lautre, cogitacion a vng mouuement vague et passe de lung a lautre, meditacion perseuere et entent a une chose, contemplacionentour une chose voit choses innumerables et soy espant par intelligence aussi comme se lentendement se dilatoit, et de tant que plus y perseuere de tant est plus capable de plusieurs choses, et si est plus acu et plus subtil a penetrer plus auant a la chose contemplee. (CIB., p.1451, 181)
[3] Or entens bien comment tu congnoistras lune de lautre, cogitacion a vng mouuement vague et passe de lung a lautre, meditacion perseuere et entent a une chose, contemplacionentour une chose voit choses innumerables et soy espant par intelligence aussi comme se lentendement se dilatoit, et de tant que plus y perseuere de tant est plus capable de plusieurs choses, et si est plus acu et plus subtil a penetrer plus auant a la chose contemplee. (CIB., p.1451, 181)
[4] Et ainsi cest proprement contemplacion quant lame se delite et se arreste a veoir en admiracion ce quelle voit, et par ce elle differe de cogitacion la ou ny a point de plaisir ne darrest, et de meditacion la ou ny a pas si grant plaisir car il ny a pas si grant admiracion de ce que on congnoist par meditacion simple comme par contemplacion, neantmoins tu dois sauoir que meditacion est bien pres de contemplacion et souuent on passe de lune a lautre, et pour tant aucunes fois les docteurs et les sainctes escriptures prenent lune pour lautre. (CIB., p.1451, 182)
[5] Et ainsi cest proprement contemplacion quant lame se delite et se arreste a veoir en admiracion ce quelle voit, et par ce elle differe de cogitacion la ou ny a point de plaisir ne darrest, et de meditacion la ou ny a pas si grant plaisir car il ny a pas si grant admiracion de ce que on congnoist par meditacion simple comme par contemplacion, neantmoins tu dois sauoir que meditacion est bien pres de contemplacion et souuent on passe de lune a lautre, et pour tant aucunes fois les docteurs et les sainctes escriptures prenent lune pour lautre. (CIB., p.1451, 182)
[6] aucunefois la personne est en contemplacion par une maniere, aucunefois par lautre: aucunesfois contemplacion est par dilatacion de pensee, aucunesfois par eleuacion et aucunesfois par alienacion. (CIB., p.1451, 185)
[7] Considere quant au corps la matiere, la forme, la multitude des menbres et la connexion, lordre et adaptaciondiceux, comment ilz seruent naturellement lung a lautre et secourent lung lautre; (CIB., p.1451, 185)
[8] Considere quant au corps la matiere, la forme, la multitude des menbres et la connexion, lordre et adaptaciondiceux, comment ilz seruent naturellement lung a lautre et secourent lung lautre; (CIB., p.1451, 185)
[9] La premiere ymage est lymage de creacion, lautre est ymage de recreacion, et la tierce est ymage de assimilacion, creacionis, recreacionis et similitudinis. (CIB., p.1451, 204)
[10] Et lautre main il tient leuee contre orient en signe de menacier les malfaiteurs. (6203, 233)

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