C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de laisserent dans 7FMR 
67 attestations 
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[1] Adont du tout laisserent l'euvre, Et l'un de l'autre se desseuvre, Car divers lengages parlerent Et en plusieurs pays alerent ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 153)
[2] En son temps orent ! les filz de Israel une grande bataille et forte desconfiture, ! dont la cause si fust : car, quant ilz furent ! entrez en la terre de Canaam, ilz ne mirent pas a ! mort le peuple cananee et jebusee, mais, contre le ! commandement de Dieu, les laisserent vivre entre ! eulx, par couvoitise, pour recevoir grant tribut de ! eulx, et puis firent pis, car ilz ydolatrerent a leur ! dieux, a Baal et Astaroth, et prindrent leurs femmes ! a mariage ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 158)
[3] et lors y ot plusieurs ! mauvais Juifs, qui se accorderent au roy Anthioche, ! a vivre selon son ydolatrie, et laisserent la loy de Dieu ! et se meslerent avec les payens. ne mirent pas a ! mort le peuple cananee et jebusee, mais, contre le ! commandement de Dieu, les laisserent vivre entre ! eulx, par couvoitise, pour recevoir grant tribut de ! eulx, et puis firent pis, car ilz ydolatrerent a leur ! dieux, a Baal et Astaroth, et prindrent leurs femmes ! a mariage ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 169)
[4] Et la li sergent le laisserent, Mais a un arbre le lïerent, Et cil du chastel, qui le virent Lyé, savoir que c'yert fuyrent, Et il leur a tout raconté. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 220)
[5] Les beaulx enfens frais comme rose En la riviere les commande Jaicter, mais, a celle commande Les messagiers pas n'obeïrent, Ains l'un decoste l'autre mirent, Et les laisserent au rivage Du Tibre, sanz faire dommage ; (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 177)
[6] Mais puis qu'ilz laisserent ce point Et celle voie estudieuse, Et qu'ilz bouterent en oiseuse Leurs enfans, qui jadis souloient Apprandre jusques ilz avoient Eage pour les armes porter, Ne porent leurs fins supporter: Premiers leur apprindrent clergie, Après eurent chevalerie, Et puis que premiers clers estoit Uns nobles homs, il s'ensuioit, Puis qu'il fust chevaliers après, Que chevalerie de près Suioit, et en un mesme corps, La clergie, c'est mes accors. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 265)
[7] Saintré pria moult les seigneurs, ses conseilliers et autres, celle nuyt de soupper avec lui, mais, pour priere nulle, aucun n'y voult demeurer, ains le laisserent tous celle nuit reposer; (LA SALE, J.S., 1456, 121)
[8] Madame, qui jeunoit et ne pensoit prendre que des espices et du vin, trouva ces tables ainsin garnies, et car le traitre dieu d'amours a son disner l'avoit si fierement assaillie que de ses amoreuxdars l'eust de mangier toute remplie, neantmoins Nature se voult acquictier, qui ly donna tel appetit qu'elle ne se fist gueres prier, et quant les autres dames de sa compaignie virent Madame assise et damp Abbés ou mylieu de la table viz a viz, chascun ou la plus grant partie se laisserent aux prieres de damp Abbés couler et consoler, aussi pour obeir a Madame et adfin de l'acompaignier, aux deux boutz de la table et des deux costez toutes s'assirent, et pour plus estre joieusement IIIJ ou V des gracieux moynnes entre deux, lors veissiés boire d'autant et mangier a l'avenant. (LA SALE, J.S., 1456, 252)
[9] et le laisserent entrer enleur cité, tout armé et son ost aussi, sans muer habit ne semblant. (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 35)
[10] Et quant les Galx les virent, ilz furent tous esbahis,et cuiderent qu'ilz eussent infinie plenté de froument, et laisserent lesiege. (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 39)

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