C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de lairrons dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1] En ceste ville vous lairrons Pour a voz besoignes pourvoir; (LA VIGNE, S.M., 1496, 200)
[2] Et pour le present nous lairrons à parler de la duchesse et de sa compaignie, et retournerons auduc et à son armée, pour deviser comment ne par quelle maniere il exploita sa guerre, et comment en peu de temps il conquesta toute la duchié de Lucembourg, et la mit en son obeissance. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 14)
[3] Or lairrons à parler du duc et de son appareil, et reviendrons aux Gantois et à ce qu'ilz feirent; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 227)
[4] Or lairrons nous ung peu le siege d'Audenarde et retournerons au duc et à son armée, et deviserons comment il deppartit sa dicte armée aux deux costez de la riviere de l'Escault, et ce qu'il en advint. conquesta toute la duchié de Lucembourg, et la mit en son obeissance. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 231)
[5] Si lairrons un peu à parler des Gantois, et retournerons au siege. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 315)
[6] Si lairrons à parler de l'ordre de la bataille, et reviendrons à l'execucion, qui fut telle, que messireSymon de Lalain, qui conduisoit les chevaucheurs, chevaucha le plus diligemment et par le meilleur ordre qu'il peust contra les ennemys, et rencontra en sa personne les chevaucheurs gantois, et venoit, tout devant, Jehan Ost, Angloix, qui avoit promis de mectre aux champs le peuple gantois. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 318)

Fermer la fenêtre