C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de lairray dans 7FMR 
14 attestations 
 Page /2 

[1] En feu gregois et en souffre coucher Je les mectray, puis les feray lecher A gros dragons et les lairray ainsi; (LA VIGNE, S.M., 1496, 220)
[2] Affin que plus ne me detiengne, En la garde Dieu vous lairray. (LA VIGNE, S.M., 1496, 376)
[3] Nonpourtant, je ne lairray pas Ma marchandise entretenir Et ma bouticle cy tenir. (Mir. st Nic. juif, c.1480-1500, 79)
[4]J'ay prins cent escus sur ma foy: Je n'en lairray ja a courir. (Mir. st Nic. juif, c.1480-1500, 113)
[5]] Souvent y ay porté penance, Et si pou de biens amassé Que, quant je seray trespassé, A mes hoirs lairray peu chevance Des amoureux [de l'observance. (CH. D'ORLÉANS, Rond. C., 1443-1460, 425)
[6] Petit y povez conquester, car pour vous ne pour voz maistres ne lairray je pas mon entreprise, mais tant povez preschier qu'il vous plaira, car je y pren mon esbatement. (ARRAS, c.1392-1393, 158)
[7] Mais des guerres et de la conqueste de Normandie et de Guienne, qui en cet an cinquante et ung se faisoyent, j'en lairray escripre aux nobles et saiges croniqueurs qui en ont sceuz et enquis de ce; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 210)
[8] Or vous lairray de la fuite des Gantois et de la chasse qui ne porta pas grant fruit, pour ce qu'ilz se trouverent peu de gens et nulz archiers, et retourneray au duc de Bourgoingne, qui estoit à Grantmont, et comment il exploicta quant il sceut les nouvelles du siege levé. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 242)
[9]Au surplus, pour parler maintenant de mon faict, parce premierement que la Religion est l'un des principaux poincts qui se puisse et doive remarquer entre les hommes, nonobstant que bien au long ci-apres au seiziesme chapitre je declare quelle est celle des Toüoupinambaoults sauvages Ameriquains, selon que je l'ay peu comprendre : toutesfois d'autant que, comme il sera là veu, je commence ce propos par une difficulté dont je ne me puis moy-mesme assez esmerveiller, tant s'en faut que je la puisse si entierement resoudre qu'on pourroit bien desirer, dés maintenant je ne lairray d'en toucher quelque chose en passant. (S746, 89)
[10] Or puis qu'il t'a pleu nous faire tant de bien, et qu'estant assis à la dextre de Dieu ton Pere, là eternellernent és ordonné nostre intercesseur, etsouverain Prestre, selon l'ordre de Melchisedec, aye pitié de nous, conserve nous, fortifie et augmente nostre foy, offre à Dieu ton Pere la confession que je fay de coeur et de bouche, en presence de ton Eglise, me sanctifiant par ton Esprit, comme tu as promis, disant : Je ne vous lairray point orphelins. (S746, 173)

14 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre