C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de jeurent dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Aprés les grans batailles fieres, Dont plusieurs y jeurent en bieres, Fu li preux Cirus couronné. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 198)
[2] Et d'ilec alerent oudit pays d'Olenois ouvrer ès vignes, là où ilz ont gaignié leurs vies puis ledit temps jusques environ cinq sepmaines, que eulx trois, acompaigniez de Raoulet Fouquart, eschardeur de laines, né du pays de Bretaigne, et demourant ad present en la ville de Tours, si comme il a plusieurs fois ouy dire audit Raoulet, et aussy un varlet musnier demourant au port de Pires, nommé Jehannin, et du surnom n'est record, par l'ennortement dudit Paradis, qui disoit que l'en lui devoit de l'argent en son pays, et lequel disoit que s'il avoit icellui, qu'ilz le despendroient ensamble, comme fait avoient les X frans dessus diz, se partirent dudit pays d'Olenois, de la ville de Saint-Memi, et d'ilec environ, après ce qu'ilz orent beu ensamble en la ville de Saint-Hilaire, en l'ostel Andrieu Fouchier, et alerent en la ville de Blois, et d'ilec en la ville d'Amboise, où ilz jeurent, en un mardi au soir, en l'ostel de sa mere; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 266)
[3] en laquele, hors de toute question et sanz aucune force ou contrainte que dit est dessus, icelli prisonnier cogneut et confessa que verité est que, au partement des noces messire Guillaume de Namur et de madamoiselle de Harcourt, il, en la compaignie et service dudit seigneur de Haguenonville, se parti de la ville de Paris pour aler avec lui ou pays de Caux, et le jour qu'ilz partirent, alerent au giste en la ville de Pontoise, en laquelle ilz jeurent celle nuyt; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 366)

Fermer la fenêtre