C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de jaquette dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Jaquette Joquesus dist que se la femme veult muchier sa queloingne en son gyron ou derriere son cul, qu'il ne lui puet nuire, mais s'il par aventure cheoit de son cheval, il se porroit bien fort blechier en aucun de ses membres. (Ev. Quen. I, c.1466-1474, 104)
[2] Et fist faire pour ledit conte des chausses fourrées, une jaquette fourrée et des houzeaulx fourrez, pour ce qu'il avoit ja longtempsqu'il n'avoit monté à cheval. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 170)
[3] et lors entra en la salle ung luytin ou ung monstre très deffiguré, qui du faulx du corps en bas avoit jambes et piedz de griffon veluz et grans ongles, et depuis le faulx en amont, avoit forme d'hommeet avoit vestu une jaquette juste de soye blanche, rayée de vert, et chapperon tenant en sus. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 356)
[4] fu attaint et fait venir Jehannin du Bois, prisonnier detenu ou Chastellet de Paris, par l'accusacion de Jaquette, femme Jehan du Fay, demourant en la rue de Neelle, près de l'ostel de mons. deThouraine, disant en la presence dudit prisonnier, que samedi derrenierement passé, ainsy comme heure de XIJ heures ou environ, elle estant ès halles de Paris, et marchandant des chastaignes et grosses nois, et que desdittes denrées elle ot acheté pour deux tournois, lesquieulx elle vouloit prendre en sa bourse qui pendoit à sa sainture, trouva que ledit prisonnier qui estoit auprès d'elle, et lequel dès lors elle congneut et afferme par serement que c'est celui qui l'argent que elle avoit en sa bourse vuida soubz son mantel qu'il avoit vestu, et que elle vit icellui prisonnier tenir et avoir sa main en ladite bourse, en laquele, par le fait et coulpe dudit prisonnier, elle perdi V blans, chascun de VIIJ d. pour piece, qui dedens estoient; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 6)

Fermer la fenêtre