C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de iusques dans 7FMR 
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[1] Puis doncques quil ne suffist pas auoir ce premier degre monte au second iusques a meditacion qui est aussy comme la maison de conseil la ou tu penseras et mediteras a part comme tu pourras acomplir ce que tu as apris estre a faire. (CIB., p.1451, 178)
[2] Or vois tu comme par ces eschelons ou degrez on monte iusques a perfection et qui ne vient iusques au hault il ne sera ia parfait. (CIB., p.1451, 179)
[3] Or vois tu comme par ces eschelons ou degrez on monte iusques a perfection et qui ne vient iusques au hault il ne sera ia parfait. (CIB., p.1451, 179)
[4] Et ainsi il aduient que combien que nous aions voulente de monter souuent iusques au souuerain eschelon de ceste eschielle, cest a contemplacion, nous est force et necessite que nous descendons. (CIB., p.1451, 179)
[5] Et par les sainctes meditacions que tu aras fondees en la congnoissance de ce qui est en ton corps et en ton ame selon les trois consideracions deuant dictes, selon lestre naturel, selon lestre moral et selon les remedes qui sont par graces et par gloire,tu pourras monter iusques a feruente contemplacion qui commence en saincte meditacion. (CIB., p.1451, 184)
[6] O qui est celuy ou celle qui en ces choses cy ne prendra matiere de meditacion et de parfaicte contemplacion, voire aussi iusques a estre ainsi comme hors de soy par exces et alienacion de pensée, se dieu luy donne ceste grace, quant tu mediteras premierement sur la diuine prouidence qui par sa bonte a ordonne si grans et si dignes remedes pour nous saner et guerir des plaies de nos pechiez. (CIB., p.1451, 188)
[7] Ainsi est lame qui par contemplacion en ce pelerinage vient iusques a penser, a mediter et a veoir en esperit la grant gloire du vray salomon en sa maison de paradis, a veoir la table et les refections qui sont en la viande des anges en la coniunction auecques dieu ou est toute suauite et refection, a veoir lordre des sains et leurs vestemens de gloire tant en corps que en ame. (CIB., p.1451, 190)
[8] Ie pourraye dilater ceste matiere qui est moult plaisant a ceulx ou celles qui quierent les choses qui sont en hault et qui selon lapostre goustent par bons desirs et sainctes meditacions les choses celestielles, mais ce nest pas chose qui ne requist grant escripture, pour ce a present souffise auoir baillie la matiere de saincte meditacion sur soy mesmes par la quelle la personne deuote et humble pourra passer iusques a la ioyeuse et delectable contemplacion de dieu et des choses diuines en actendant au cours de ceste vie mortelle par telles consolacions spirituelles la plaine et parfaicte vision et tresdelectable fruicion de dieu en gloire pardurable. (CIB., p.1451, 192)
[9] par ce champ a present est entendu lomme qui est comme le champ ou il se fault excerciter a querir le tresor de sapience et fault fouyr et parquerir profondement iusques a ce que on ait congnoissance de ce qui est en lomme. (CIB., p.1451, 195)
[10] Or dautre part affin que tu ne presumes trop de toy il fault congnoistre que tu ne montes point en perfection naturelle iusques aulx anges qui sont tous spirituelz et nont point de fragilite materielle comme nous. (CIB., p.1451, 197)

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