C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de istra dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] Es prisons ma dame mené Sera et si tres malmené De Meseür, qui les clefs porte, Qu'il jamais n'istra de la porte. (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 133)
[2] Mais tant vous fas je bien savoir Qu'il n'en istra mais de sepmaine, Non espoir de cy a quinzaine. (Mir. emper. Romme, 1369, 270)
[3] Mais Berengier premier istra, Qui encores nous congnoistra Quelque meffait. istra mais de sepmaine, Non espoir de cy a quinzaine. (Mir. Oton, c.1370, 383)
[4] Car de vous deux istra lignie Tele, ce dit, bien vueil c'on m'oie, Dont tout paradis ara joie ça en arriére. . (Mir. Rob. Dyable, c.1375, 77)
[5] Cedit jour, sur la requeste par escript ramenée à fait par messire Helyes, evesque du Puy, contre les evesques d'Amiens et de Xainctes, après ce que led. d'Amiens a consenti que l'argent qui istra du temporel de l'eveschié du Puy miz en la main du Roy, à sa requeste et par vertu de certain arrest de ceans parlui obtenu contre ledit du Puy pour le fait des reparations de l'eveschié de Xainctes, voise et soit converti esdictes reparations par la main dudit evesque à present de Xainctes, ou de qui la Court voudra, mais que icellui d'Amiens soit parpaié de la reste qui lui est deue des despens esquelx ledit du Puy a esté condempné envers lui par ledit arrest, et aussy après ce que icellui de Xainctes a protesté que lesdiz du Puy et d'Amiens quelque chose facent en ceste partie ne lui prejudicie. (BAYE, II, 1411-1417, 22)
[6] Il entrera dedans l'estanc et se baignera un tour ou deux par tout l'estanc, et puis s'en istra arriere tout par la meïsmes ou il est entré et refuira sus soy par la meïsmes ou il est venuz, un treit d'arc ou plus, et puis se destournera pour demourer et pour reposer. de certain arrest de ceans parlui obtenu contre ledit du Puy pour le fait des reparations de l'eveschié de Xainctes, voise et soit converti esdictes reparations par la main dudit evesque à present de Xainctes, ou de qui la Court voudra, mais que icellui d'Amiens soit parpaié de la reste qui lui est deue des despens esquelx ledit du Puy a esté condempné envers lui par ledit arrest, et aussy après ce que icellui de Xainctes a protesté que lesdiz du Puy et d'Amiens quelque chose facent en ceste partie ne lui prejudicie. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 63)

Fermer la fenêtre