C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de issoit dans 7FMR 
11 attestations 
 Page /2 

[1] Car, si com cuidoit reposer,Une nuit, lui estoit advis Que de sa fille une vert vis De vigne issoit grant et nouvelle ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 191)
[2] Trenchant le pain, sang en issoit, Qui gens et tables honnissoit ; (CHR. PIZ., M.F., IV, 1400-1403, 5)
[3] Et ne sçay que plus on pourroit dire de l'empereur Trayen dont les histoires font si grant mencion de sa justice, et que il meismes descendi de son cheval où il estoit montéz pour aler à la bataille pour faire droit et justice à une femme qui lui demandoit, car le roy Charles, qu'en fist il moins à Saint Germain-en-Laye une fois qu'il y estoit et une bonne femme, si que il issoit du chastel pour aler à la chace, vint crier à ses piez, se plaignant d'un de ses serviteurs que elle avoit logié en son hostel avoit efforciée une sienne fille, lequel, incontinent bien infourméz du cas apres la confession de lui meismes, n'en voult oncques ouir requeste de remission, ains tantost commanda qu'il fust pendus à un arbre à le veue de tous, si que les autres y prencissent exemple. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 100)
[4] Le fruit qui en issoit estoit de grant vertu, odeur et force, car de grace especial Dieu lui ot donné proprieté de chacier les malins esperis, et moult valoit contre perpetuel venin. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 20)
[5] Car tant estoit d'elles parée, Arrousée et enluminée, Que chascune l'embelissoit De quanque de li bel issoit, Et chascune la repartoit De la vertu qu'elle portoit. (MACH., J. R. Nav., 1349, 182)
[6] Si que li pourpris ou j'estoie En estoit pleins, et bien sentoie Qu'odeur de li tant douce issoit Que ma dolour adoucissoit, Comment que nature esbahie Fust en moy, plus que je ne die. (MACH., R. Fort., c.1341, 56)
[7] Tant orent bonté et prudence, Qu'onneur si les embellissoit Que d'eaus tout bon et bel issoit. (MACH., C. ami, 1357, 129)
[8] Et tout ce qui de li issoit Estoit si plaisant a oïr Que tous nous faisoit resjoïr. (MACH., F. am., c.1361, 242)
[9] toutesfois tant alerent et vinrent que il trouverent .I. convers qui issoit hors d'un gardin et venoit en la court. (FROISS., Chron. D., p.1400, 77)
[10]Le dimence au matin, ensi que li rois d'Engleterre issoit de messe, retournerent li chevauceour et les archiers, liquel avoient parfurni la desconfiture. (FROISS., Chron. D., p.1400, 739)

11 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre