C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de iceus dans 7FMR 
18 attestations 
 Page /2 

[1] (13.8) En celi meisme tamps furent conscriptes a Rome trois centuries de gens de cheval, c'est a dire Rannensis, dite de Romulus, Ticiensis, dicte de Ticius, Lucerum, cui la cause du non et la naissance d'iceus est non certaine. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 22)
[2] (25.14) Encore sont les sepulcres enpoint en iceus lieus esquelz chascuns fu mors. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 43)
[3] entour lequel il a doné pooir aus peres et aus chevaliers de la cité que il peussent faire et edefier lieus et chafaus pour les jeus regarder, et iceus lieus furent appelé Fore : (35.9) ce estoient solers sustentés de forches de doze piés de haut, desus lesquelz l'en regardoit le jeu. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 62)
[4] Et autres dient que de iceulx parle Aristote à Alexandre, in Secretta secrettorum, capitulo de justicia, LXVII, où il traicte des nativités d'iceus: " Ei est consideranda genesis in quibusdam quia generatus sepe disponitur iuxta naturam planetarum qui sunt in regione sue geneseos. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 60)
[5] VEUE laquelle confession et accusacions faites par ledit Cointereau contre icelli Camus, prisonnier, les denegacions par lui faites, l'estat d'icelli, qui est homme vacabond, deliberé fu par l'advis desdiz conseilliers, attendu que les larrecins contenus en la confession dudit Cointereau, ou par la plus grant partie d'iceus, ont esté trouvezou lieu et hostel où ledit Camus estoit logiez à Paris, sy comme relaté nous a esté par maistre Miles de Rouvroy, examinateur, que pour en savoir par sa bouche la verité, il soit mis à question. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 510)
[6] Laquele deposant ala en l'ostel dudit defunct, ouquel elle trouva iceus Hays et Thevenin, et vit le corps dudit defunct qui gisoit mort en son lit; (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 84)
[7] Tous lesquieulx, veues la valeur et estimacions faites des larrecins fais par ledit prisonnier, cy-dessus escrips, la multiplicacion d'iceus, et les reiteracions par lui faiz, tant de jour comme de nuys, par plusieurs et diverses fois, l'estat de sa personne, que l'en ne le povoit espargnier qu'il ne feust excecuté comme larron, et qu'il feust pendu comme tel. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 107)
[8] que à iceulx chevaliers et escuïers par lui nommez, en la fourme et maniere que escrips sont, il n'a aucunes paccions, foy baillée ou promesses quelconques, par quoy il se asseure en eulx de le plegier des offres et promesses par lui faittes, mais seulement se asseure et affie en yceulx, pour ce que la plus grant et saine partie d'iceus sont, li uns son frère, les autres ses oncles, serourges, cousins germains, remués de germain, et autres amis en mendre degré de ligne de lui qui parle, et de Marie, sa femme et espouse, senz ce que oncques il requist iceulx ou aucun d'eulx de le plesgier par quelque maniere que ce feust, ne aussi, alors qu'il estoit demourant au pays, il ne pensoit point d'avoir à faire ou besoignier d'aucun plesge, et ne cuidast en nul jour de sa vie venir à l'estat et fin où il est de present. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 209)
[9] et, pour ce, s'estoit partiz d'elle sanz ce que elle sceust riens d'iceus florins ou perte dudit marchant. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 388)
[10] En tesmoing de ce, nous, a la relacion d'iceus clers notaires jurez, avons fait seeller ces presentes lettres dou seel de la prevosté de Paris. (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 19)

18 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre