C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de icellui dans 7FMR 
1753 attestations 
 Page /176 

[1] Trop bien pourveurent a telz inconveniens les anciens Rommains quant, pour garder les parties de leur communité chascune en sa dignité et en son ordre, ilz establirent les tribuns du pueuple qui avoient office pour icellui soustenir et defendre sa franchise contre le Senat et la puissance des nobles hommes. (CHART., Q. inv., 1422, 24)
[2] Icellui temps detestoies et tenoies a mauvais, en tresgrant ingratitude a Dieu et vers ton prince. (CHART., Q. inv., 1422, 26)
[3] Ceste maniere tint le vertueux homme et d'entier courage Mathathias et ses enfans les Machabees en la persecution que fist le roy Anthiocus sur le peuple d'Israël par la desloiauté d'aucuns pervers hommes d'icellui peuple qui vers lui se tournerent; (CHART., Q. inv., 1422, 48)
[4] Ceulx mesmement que souspeçonneras, les actrais se tu pues par bonnes chieres et dons et les lies à toy par sermens, car, si que dit Tulles, on ne puet avoir trop d'amis ne pou ennemis, et ne seuffres nul par oppinion estre villenéz et sans trop vehement presompcion de mesprison, non mie tant pour la singuliere personne d'icellui, mais afin que autre ne le tirassent à mauvais exemple en toy. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 92)
[5] mais pis y a, car semblablement que dit est devant des mauvais conseilleurs et serviteurs, estgrant le peril quant flaterie s'y embat, c'est assavoir quant pour avoir la grace du prince qu'ilz sentent enclin plus à une partie que à l'autre, se condescendant à faire jugement à la voulenté d'icellui et non mie selon droit, ou à retarder sentences pour l'innocent ou à les donner ou en autres divers cas contre droit pour faveur de seigneurs ou d'autres amistiéz ou inmistiéz n'est mie doubte que telles flateries ou semblables qui toutes despendent dudit vice de convoitise pour acquerir et avoir la grace soit du prince ou autre afin d'en recevoir dons, emolumens, et prouffit ou plus avoir le port et durer longuement en office sont detestables escommuniéz et au grief dampnement du juge et de cellui ou ceulx à quel faveur est fait. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 98)
[6] Et en ce, dient les sages, est congneue la difference d'entre prince naturel et tirant, comme le prince naturel soit entre ses subgiéz si comme le pere sus ses enfans ou le pasteur en la garde de son parc, prest de exposer sa vie pour la deffence d'icellui ; (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 143)
[7] L'oultrecuidence et grant orgueil d'icellui roy Dieux voult si durement pugnir qu'il le ramena en estat de beste mue, et par sept ans conversa avec les bestes, mengiant foing et paissans es prez, si que il est escript ou IIIJ.e chapitre du livre de Daniel. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 147)
[8] ITEM, pour ce que par avarice Laban voult decevoir Jacob et lui tresmuer son loyer, plusieurs fois Dieu transfera à Jacob toute la substance d'icellui Laban, si que il est escript ou XXX.e de Genesis. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 152)
[9] De charité entre les autres vertus, bon prince, te vueille souvenir selon les enseignemens de Saint Pol cy dessus en latin qui à l'espace humaine dist : Ayes charité, car c'est le bien de perfection, c'est à dire que c'est ce qui consumme et joint toutes vertus ensemble si que il s'ensuit apres d'icellui meismes. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 179)
[10] Et tu, Charles, roy des François, VIIe d'icellui hault nom, Qui si grant guerre as eue ainçois Que bien t'en prensist se peu non: Mais, Dieu grace, or voiz ton renon Hault eslevé par la Pucelle, Qui a soubzmis soubz ton penon Tes ennemis (chose est nouvelle! (CHR. PIZ., J. d'Arc, 1429, 30)

1753 attestations 
 Page /176 
Fermer la fenêtre