C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de icelli dans 7FMR 
219 attestations 
 Page /22 

[1] et aussi ouy dire lors, que icelli Hainselin n'avoit point eu de compaignie avec sadite femme. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 342)
[2] et sytost comme il trouva icelli Robinet, le blasma de ce et fist blasmer par un frere des Billetes de Paris, nommé frere Gile, qui lors demouroit en icelle ville de Harfleu; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 488)
[3] Ledit jour feste de Toussains fu icelli Berthaut examiné sur ledit article, et de tout le contenu en icellui a volu et veult croirre Guillaume Pasture, Jehan Laumaille, sa femme, et tous les autres contenus oudit article, excepté Gieffroy Le Maire, Thomas Minier et Guerin Lalement, qu'il dit estre ses hayneux. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 503)
[4] Et tantost vint icelli charretier audit Berthaut, et lui demanda icelle toile, et, ce nonobstant, la lui denya. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 503)
[5] VEUE laquelle confession et accusacions faites par ledit Cointereau contre icelli Camus, prisonnier, les denegacions par lui faites, l'estat d'icelli, qui est homme vacabond, deliberé fu par l'advis desdiz conseilliers, attendu que les larrecins contenus en la confession dudit Cointereau, ou par la plus grant partie d'iceus, ont esté trouvezou lieu et hostel où ledit Camus estoit logiez à Paris, sy comme relaté nous a esté par maistre Miles de Rouvroy, examinateur, que pour en savoir par sa bouche la verité, il soit mis à question. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 510)
[6] VEUE laquelle confession et accusacions faites par ledit Cointereau contre icelli Camus, prisonnier, les denegacions par lui faites, l'estat d'icelli, qui est homme vacabond, deliberé fu par l'advis desdiz conseilliers, attendu que les larrecins contenus en la confession dudit Cointereau, ou par la plus grant partie d'iceus, ont esté trouvezou lieu et hostel où ledit Camus estoit logiez à Paris, sy comme relaté nous a esté par maistre Miles de Rouvroy, examinateur, que pour en savoir par sa bouche la verité, il soit mis à question. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 510)
[7] ITEM, par l'avis et deliberacion desdiz conseilliers, veue la depposicion et confession faite par icelli Cointereau, avec les reiteracions des larrecins par lui fais, la perseveracion et la continuacion d'icelle confession, fu dit que icelli Cointereau estoit un très-fort larron, et que comme tel il feust excecutez. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 511)
[8] ITEM, par l'avis et deliberacion desdiz conseilliers, veue la depposicion et confession faite par icelli Cointereau, avec les reiteracions des larrecins par lui fais, la perseveracion et la continuacion d'icelle confession, fu dit que icelli Cointereau estoit un très-fort larron, et que comme tel il feust excecutez. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 511)
[9] ET, ce fait, icelli Camus fu ramené en jugement sur les quarreaulx, en la presence de mons. le prevost, maistres Robert Broisset, conseillier du roy nostre sire en parlement; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 513)
[10] Et en après ce que demandé fu par ledit mons. le prevost leurs advis et oppinions qu'il estoit bon de faire sur ce dudit Camus, tous iceulx conseilliers delibererent et furent d'oppinion, veu l'aliance faite par iceulx serourges ensamble, la multiplication et reiteracions d'iceulx larrecins, la quantité et valeur d'iceulx, que icelli Camus est un fort larron, et que l'en ne le povoit espargnier qu'il ne soit excecutez comme larron. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 513)

219 attestations 
 Page /22 
Fermer la fenêtre