C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de icellez dans 7FMR 
9 attestations 
 Page /1 

[1] Et d'autre part lez haulx hommes qui premier establirent principaultés et firent lez loys par qui le monde est gouverné furent ensemble princes et clers savans, puissans conseilliers,executeurs des loys par leur sens, et conservateurs d'icellez par leur povoir vigoreux. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 73)
[2] Quellez aultres persecutions congnoys tu avoir tant duré que par icellez, selon catholique introduction, nous doions aprendre a souffrir, et retenir en si continuellez douleurs exemplaire de longue pacience? des loys par leur sens, et conservateurs d'icellez par leur povoir vigoreux. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 75)
[3]16) car en icellez sembla il estre si grant magnificence que l'en devisa les escuz dorez par les estaus, boutiquez et establiez qui estoient entour le marchié pour iceluy aourner et parer; (BERS., I, 9, c.1354-1359, 75)
[4] (Préf. 7) car l'antiquité des gens usa de tel licence car, en meslant divinez choses et humaines, il vousissent les commencemens de leurs cités faire plus autentiques, en tant comme il dirent les dieux avoir esté aucteurs et faiseurs d'icellez. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 2)
[5] Et pour ce li semble, considerez les dictes distances et les chemins d'icellez, qui sont fors et mauvez à frequenter, et tout ce qui ad ce le peut mouvoir, que s'il avoit foire et marcié au dit lieu de Bethencourt aux jours et en la maniere contenus es dictes lettrez, le pais en vauldroit mielx et seroit le prouffit des bonnes gens d'iceli pais et de la chose publique; (6205, 335)
[6]Amendes de bailliage en la viconté de Caudebec taux au terme de Pasques mil CCC IIIIxx XIX par nous Guillaume Le Prevost, lieutenant general de messire Jehan, sire de Saint-Sauflieu et d'Erquery, chevalier, chambellan du Roy nostre sire et bailli de Caux, icellez bailleez à Jehan Hune, viconte du dit lieu de Caudebec, pour cueillir et lever pour icelles emploier et mettre en ses prouchains comptes. (6205, 400)
[7] Et se n'eust esté icellez gens que Mons. (6206, 319)
[8] Informé aussi que les Anglois, anciens ennemys de France, avoient certaines entreprinses sur aulcunes places de la duché de Guienne et des pays de Bourdeloys et de Gascongne: Pour ces causes fut advisé par le Conseil de commettre et ordonner aucune personne notable de grant auctorité, seur et feal au roy pour pourveoir aux choses dessusdittez et icellez corriger, reparer, et obvier aux inconveniens qui en pourroient advenir. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 225)
[9] et veu la destruction et povreté d'icellez pour vostre guerre, qui s'en feust deportése n'eust pas esté mal fait, on y a tellement procedé que il a falu que, de plusieurs povres esglises en ay, eut esté vendus les calices d'argent, joyaulx, et y sont les mengeries plus grandes que le principal. (JUV. URS., Verba, 1452, 348)
[10]Et a tout ce que dit est dessus, pour les choses dessus dites et chascune d'icellez tenir, enteriner et acomplir de point en point, avoir la dite demoiselle obligié et alié envers lez dis enfans, les executeurs du testament de dit feu Jehans Le Besgue et le porteur des dites lettres, li, ses hoirs, ses successeurs, tous ses biens et lez biens de ses hoirs et de ses successeurs, moeubles, non moeubles, acqués et hiretaiges, presens et advenir, et par especial tous ses hiretaiges quelconques. (8204, 131)

Fermer la fenêtre