C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de iay dans 7FMR 
10 attestations 
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[1] Et par ce tu vois ce que iay dit par auant que contemplacion treuue ce que oroison demande. (CIB., p.1451, 179)
[2] Et ainsi le disoit dauid qui souuent estoit en celle contemplacion: Ego dixi in excessu meo omnis homo mendax, iay dit en mon exces en alienacion de pensee que vraiement tout homme est menconger, cest a dire en homme ne en creature il ny a verite se elle nest de dieu. (CIB., p.1451, 190)
[3] Sire sane mon ame car iay pechie contre toy. (CIB., p.1451, 198)
[4] Et pour ce en telle meditacion disoit le dit prophette: ad meipsum anima mea conturbata est proptera memor ero tui, sire quant ie de conuerti sur moy mon ame est troublee pour les miseres qui sont en moy, et pour ce iay memoire de toy, memor fui dei et delectatus sum, sire iay eu memoire de toy et en toy iay eu delectable consolacion, car en moy ie ne treuue que confusion. (CIB., p.1451, 198)
[5] Et pour ce en telle meditacion disoit le dit prophette: ad meipsum anima mea conturbata est proptera memor ero tui, sire quant ie de conuerti sur moy mon ame est troublee pour les miseres qui sont en moy, et pour ce iay memoire de toy, memor fui dei et delectatus sum, sire iay eu memoire de toy et en toy iay eu delectable consolacion, car en moy ie ne treuue que confusion. (CIB., p.1451, 198)
[6] Et pour ce en telle meditacion disoit le dit prophette: ad meipsum anima mea conturbata est proptera memor ero tui, sire quant ie de conuerti sur moy mon ame est troublee pour les miseres qui sont en moy, et pour ce iay memoire de toy, memor fui dei et delectatus sum, sire iay eu memoire de toy et en toy iay eu delectable consolacion, car en moy ie ne treuue que confusion. (CIB., p.1451, 198)
[7] La premiere ymage qui est aussi comme de condicion naturelle est aulx bons et aulx mauuais et mesmes es dampnez par la maniere que iay dit deuant que le souuerain iugement qui est synderesis est le ver immortel et sera tousiours es dampnez. (CIB., p.1451, 204)
[8] Pere iay pechieau ciel et deuant toy, car iay deturpe ton ymage, et tant que en moy est lay dissipe, et tant que ie ne suis pas digne estre appele ton filz ne de porter en moy ton ymage. (CIB., p.1451, 205)
[9] Pere iay pechieau ciel et deuant toy, car iay deturpe ton ymage, et tant que en moy est lay dissipe, et tant que ie ne suis pas digne estre appele ton filz ne de porter en moy ton ymage. (CIB., p.1451, 205)
[10] Iay plus parle de la vertu ymaginatiue que des autres pour ce que souuent elle empesche saincte meditacion et que le deable en fait souuent son instrument a nous deceuoir car il ne quiert que nous precipiter en pechie laquelle chose se fait tantost quant nous sommes precipitans en nos operacions et quant nous ensuiuons plus tost le vetillement de la fantasie que le deliberatif iugement de raison. (CIB., p.1451, 214)

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