C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de hagenees dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] Et sont chevalier et esquier bien monté sus bons gros ronchins, et les aultres honmes de gerre sus jumens ou sus hagenees. (FROISS., Chron. D., p.1400, 126)
[2] Et pooient estre environ trois mille armeures de fier, chevaliers et esquiers montés sus bons ronchins et bons coursiers, et vint mille honmes d'aultres gens armés a lor gisse, appers et hardis, montés sus petites hagenees qui ne sont ne loiiés ne estrilliés, mais les envoie on tantos pestre c'on est descendu, en prees ou en bruieres. (FROISS., Chron. D., p.1400, 127)
[3] Et pooient estre en la compagnie dou roi .VIIIM. armeures de fier, chevaliers et esquiers, et .XXXM. honmes parmi les archiers, la moitiet monté sus hagenees, et l'autre moitiet sergans a piet, envoiiet de par les bonnes villes d'Engleterre et a lors gages. (FROISS., Chron. D., p.1400, 129)
[4] Et fissent tant li signeur par hagenees et chevaus, que il vinrent en la chité de Londres. (FROISS., Chron. D., p.1400, 343)
[5] Et depuis la ditte roine et les dames, montees sus hagenees amblans, cevauchierent par terre jusques en la cité de Cantorbie, et fissent lorsoffrandes au beneoit corps saint Tomas. (FROISS., Chron. D., p.1400, 793)
[6] Et li rois volt avoir ce Bacon dalés li, et fuwisiers d'armes dou roi et bien en la grace dou roi Phelippe et dou roi Jehan, et tousjours bien montés de coursiers, de roncins et de hagenees; (FROISS., Chron. D., p.1400, 858)

Fermer la fenêtre