C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de habundance dans 7FMR 
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[1] N'en ce monde n'a riche chose, Paremens ouvrez, ne paintures, Beaulx lis, ne riches couvertures, Chambres tendues a courtines D'or ou de soye les plus fines Que l'en pourroit ymaginer, De quoy homme peüst finer, Pour y despendre grant finence, Que la n'ait a grant habundance, Dont les façons sont si estranges Et les brodeüres et les franches Qu'il n'est homs qui les devisast Toutes, tant bien y avisast; (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 130)
[2] Et sachiez que si grant foyson En y ot, si com nous lison, Que les anneaulx des dois aux hommes Rommains monterent a telz sommes Que .III. muis plains en envoya Hanibal, qui s'en esjoya, En Cartage, par souvenance, Et d'aultre tresor habundance ; (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 216)
[3] Qu'Amours, qui est de si noble nature Qu'elle scet bien qui aimme sans fausser, Scet bien paier aus amans leur droiture: C'est les loiaus de joie saouler Et d'eaus faire savourer Ses douceurs en habundance; (MACH., R. Fort., c.1341, 73)
[4] et si pronunce honneur en habundance: Benedicta tu in mulieribus . (Mir. fille roy, c.1379, 6)
[5]Vous avés de bien habundance, Bel nepveu, ne povés faillir. (Myst. st Bern. Menth. L., c.1450, 29)
[6] Vous avés froment et vim viel Et aultre bien en habundance. (Myst. st Bern. Menth. L., c.1450, 63)
[7] si comme fait celui qui a neccessité d'une chose avecques celui qui a de telechose habundance, comme celui qui donne a l'autre fourment pour vin; (ORESME, E.A., c.1370, 296)
[8] Et la femme, qui en grant cure Fut tousjours de son filz avoir, Li requist sans offrir avoir Que son enfant par charité Lui fust relaschié et quitté, Mais le paien, plain d'arrogance Pour sa temporel habundance, Ne daignoit oïr sa parole. (Tomb. Chartr. Trois contes S., c.1337-1339, 112)
[9] De celui naporte on point en ce pays, car ilz le retiennent pour euls, pour ce que cest le meilleur et de plus atrempee nature que le noir ne soit, et si nen y a mie si grande habundance de blanc que de noir. (6203, 325)
[10] et ne voit pas que ce peust estre en prejudice du Roy nostre dit sire ne d'autre, car les autres foires et marchiez d'iceuls jours en sont trop loing et y a pais et quemins de fortes advenuez, et aussi par la habundance et affluence des bonnes foires, marchiez et derreez sont le peupple et les pais servis, nourris et soustenus. (6205, 340)

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