C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de habit dans 7FMR 
319 attestations 
 Page /32 

[1] En somme tant estoit cellui habit changié par empirement de couleur et de beauté que ceulx qui tel le bastirent a paine y cognoistroient leur ouvraige. (CHART., Q. inv., 1422, 8)
[2] Et a celle heure apperceut trois de ses enfans, l'un estant droit en armes appuyé sur sa hasche, effrayé et songeux, l'autre en vestement long sur ung siege de costé, escoutant et taisant, le tiers, en vil habit, reversé sur la terre, plaintif et langoureux. (CHART., Q. inv., 1422, 10)
[3] Aprés met paine a songier et viser De quelque habit tout nouvel adviser, Et s'estudie a bien le deviser Nouvellement, Et le vestir et porter gentement, Et d'assez peu soy tenir nettement, Marchier a droit, chevaucher seurement Sus fiers chevaulx, Tourner en l'air son coursier les grans saulx, Faire saillir le feu de ces quarreaulx Et affuÿr les dames aux quarneaulxDessus la voye. (CHART., D. Fort., 1412-1413, 168)
[4] Amours manoir Desire en tresnoble manoir, Soit soubz vert habit ou soubz noir; (CHART., L. Dames, 1416, 269)
[5] Et en cest point vint vers moy une vielle toute desaroyée et comme non chalant de son habit, maigre, seiche et flaitrie, a couleur pale, plommee et ternie, le regart bas, la voix entreprinse, et la levre pesant. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 3)
[6] Or ont tant bien retenu l'emprainte de legiere vanité que ilz ont voulu vivre comme gallans en prodigalité oyseuse, et soy vestir comme jugleurs en habit desroyé; (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 66)
[7] ne la desatrempance de leur courage ne s'est peu celer soubz la desguiseure de leur habit, et le desroy de leur maintien a mis en mespris l'obstination de leur sens. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 66)
[8] Le roy Tigran son riche habit, Pour estre asseur de cil labit, Jaicte jus, au plus tost qu'il peut ; (CHR. PIZ., M.F., IV, 1400-1403, 16)
[9] Et pour ce, avec les choses dessus dictes, tres noble et tres redoubté prince, non obstant que assez me soit magnifeste que ta belle juenece flourissant en bien que Dieux par sa grace vueille tousjours augmenter et acroistre de bien en mieulx, ait esté le temps passé et dès premiere enfance et soit par chascun jour amonnestée et duite en toutes bonnes meurs et vertus louables par bons, loyaulx, et sages, nobles preudesomes que as environ toy que ta noble nature, à ce incliné, a tres bien retenu, neantmoins moy, ta creature, laquelle autre chose n'occupe en solitaireté ne mais labour d'estude, à celle fin que la joye par toy et de toy eue et encommencié nous puist estre durable en toy veant revestu entierementdu droit habit royal, c'est assavoir de l'aournement qui à ta tres noble haultesse aduit et appartient, ay cueilli aucunes fleurectes souefves et belles ou champs des escriptures pour te faire chappel à aourner le chief de ta plaisant juenece, lesquelles dictes fleurectes sont yssues des germes entre les autres nobles plantes de VIJ. principaulx racines de vertu dont la premiere et de laquelles les autres naissent et viennent a nom de prudence. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 63)
[10] Là estoit hault montéz, vestu en habit royal, car autre nul temps ne portoit. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 72)

319 attestations 
 Page /32 
Fermer la fenêtre